LandsyLovepump Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 er det på en måte farlig for fosteret? er i uke 28 nå å ligger sånn halveis på magen kan du si...
Kjukka Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Nei, jeg fikk beskjed av jm at det ikke var farlig... Så lenge det ikke var ubehagelig for deg, så kunne man ligge akkurat som man ville...
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg lå på magen helt fram til snuppa så dagens lys sist :-) Er vel ikke noe annen måte å sove på? Hehe Det er ikke farlig og om fosteret synes det er ubehagelig så blir det aktivt inni der, og du merker at du burde snu deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå