DippeDuppeDatt`n Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg badet gutten idag og noen tanker dukket opp i forbindelse med badekaret som er i stelle bordet. Vi har en sånn gamlere type der karet står på sånn stativ med stellebordet over som et lokk.. Hvor lenge kan vi bruke det? Hvor mye tåler den i vekt?? Gutten er rundt 10 kg nå, og jeg kan tenke meg at det blir tungt etterhvert...
DippeDuppeDatt`n Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 25. oktober 2007 Hmmm... Er det et dumt spm??? El. ingen som vet??
Neijasså... Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Er det den typen med mykt badekar? Genial sak i så fall, har samme typen selv. Vil tro at vektbegrensning ikke er noe problem. Vi sluttet med stellebordet en stund før hun ble 1 år, da var hun så "makkete" på stellebordet at vi ikke turde bruke det lenger. Gikk da over til matte på gulvet i stedet. Tipper snuppa var ca 11 kg da vi sluttet med stellebord, men det hadde sikkert holdt 20 kg uten problemer!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 vet ikke sikkert altså... tåler nok endel vekt... jeg tenker mest på at det blir trangt etterhvert... jeg bader gutten min i et sånt badekar som er nede i stellebordet.... og han begynner å bli lang for det, slenger opp beinet på kanten... han er 3 mnd, veier 6,5 kg og er 61 cm lang... har en venninne som måtte kjøpe en litt større badebalje pga av at jenta hennes på 6 mnd var for stor liksom...
DippeDuppeDatt`n Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2007 Tusen takk for svar! Til: *lengter og lille kevin* trudde også at badekaret ble trangtnår gutten var rundt 3-4mnd, men etterhvert så ville han ikke lenger ligge i det og villa bare styre og leke sittende så det er plass nok når han sitter i det nå (8,5mnd)... Til: *AlmaAta* Vet ikke helt hva du mener med mykt badekar, men den plasten karet er i er ikke av de tykkeste nei... Stoler på deg da at det holder en stund ennå da!!! hehe Men 1000takk for svar =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå