Gå til innhold

Sånn stellebord med badekar??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg badet gutten idag og noen tanker dukket opp i forbindelse med badekaret som er i stelle bordet.

Vi har en sånn gamlere type der karet står på sånn stativ med stellebordet over som et lokk..

Hvor lenge kan vi bruke det?

Hvor mye tåler den i vekt??

Gutten er rundt 10 kg nå, og jeg kan tenke meg at det blir tungt etterhvert...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm...

Er det et dumt spm???

El. ingen som vet??

Skrevet

Er det den typen med mykt badekar? Genial sak i så fall, har samme typen selv. Vil tro at vektbegrensning ikke er noe problem. Vi sluttet med stellebordet en stund før hun ble 1 år, da var hun så "makkete" på stellebordet at vi ikke turde bruke det lenger. Gikk da over til matte på gulvet i stedet. Tipper snuppa var ca 11 kg da vi sluttet med stellebord, men det hadde sikkert holdt 20 kg uten problemer!

Skrevet

vet ikke sikkert altså... tåler nok endel vekt... jeg tenker mest på at det blir trangt etterhvert... jeg bader gutten min i et sånt badekar som er nede i stellebordet.... og han begynner å bli lang for det, slenger opp beinet på kanten... han er 3 mnd, veier 6,5 kg og er 61 cm lang...

har en venninne som måtte kjøpe en litt større badebalje pga av at jenta hennes på 6 mnd var for stor liksom...

Skrevet

Tusen takk for svar!

Til: *lengter og lille kevin*

trudde også at badekaret ble trangtnår gutten var rundt 3-4mnd, men etterhvert så ville han ikke lenger ligge i det og villa bare styre og leke sittende så det er plass nok når han sitter i det nå (8,5mnd)...

Til: *AlmaAta*

Vet ikke helt hva du mener med mykt badekar, men den plasten karet er i er ikke av de tykkeste nei...

Stoler på deg da at det holder en stund ennå da!!! hehe

Men 1000takk for svar =o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...