idapia84 Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 la jenta mi på 2 mnd sovne ved puppen på dagtid..før jeg legger henne i senga si? hun må liksom sovne godt inn før jeg tørr å røre på henne...slik at hun ikke våkner med en gang jeg legger henne i senga si... flere som har unge ved 2 mnds alder der de ikke sovner før rundt 12-01 forresten?? sannelig ikke enkelt dette gitt!!
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 dattra mi sovner gjerne ikke føre 12-01 på natten og sover da til 06 igjen, hu sovner ikke ved puppen da, men sammen med meg på stua, pga boforholdene nå. vet ikke om det er en veldig ond sirkel hvis man begynner avvendingen nå straks. jeg kommer i hvertfall til å gjøre det så snart vi kan flytte hjem til oss selv igjen...
Gjest Ut på tur Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Jenta mi er 2 mndr. Hun sovner oftest på eller ved puppen, eventuelt holder jeg henne. Har begynt å trene på å sovne i seng og vogn og det går oftere og oftere, jeg stresser det ikke enda. Mange ting som kommer av seg selv nå som hun blir eldre. Hun sovner for natten en gang mellom 23-01.00 Da sover hun til en gang mellom 5-7 rt våken 1/2-1 1/2 time og så sover hun et par timer til
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Snuppa mi sover så lenge jeg er i nærheten. Helst med puppen,men gjerne på fanget=) Dette har hun gjort hele tiden.... Hun vil ikke sove i sin egen seng, så hun ligger i vår, men når hun har sovnet så flytter jeg henne litt unna, og hun har egen dyne=) Nå er hun 9 uker, og sover hele natten så lenge vi sover=) Er kjempedeilig. Er noen ganger hun våkner og vil ha ny bleie eller litt mat, men sovner som regel med en gang igjen. Ofte så bare "kryper" hun helt inntil meg og sover igjen! Den siste uken har vi lagt henne i vogn baggen på dagtid etter hun har sovnet, og det funker!! Nå kan hun sove noen timer i den alene, og jeg får tid til å gjøre det jeg vil/må. Tror det går seg til etterhvert uansett. Og så lenge hun vil sove med meg, så skal hun få lov til det=) Litt slitsomt noen ganger når ting jeg skulle ha gjort bare hoper seg opp, men for det meste er det BARE KOS=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå