Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg er en person som trives veldig godt hjemme, og kan fint storkose meg alene når gubben er på jobb. Ikke misforstå Jeg vil jo ikke at han skal jobbe så mye, men jeg har ingen problemer med å trives i mitt eget selskap Dette kan føre til at det ofte kan gå 1-2 hvor jeg kun oppholder meg i leiligheten. Jeg gidder ikke dra ut hvis jeg ikke har ærender o.l, da blir jeg heller hjemme. Jeg sier ikke alltid nei hvis venninner vil møte meg på kafé etc, men hvis det ikke skjer noe spesielt, så kan det som sagt gå et par dager i strekk hvor jeg kun oppholder meg hjemme. Er det noen andre som også ha det sånn, eller er jeg en sikkelig kjip person?
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har det sånn!! Akkuratt sånn faktisk! hehe.. Jeg er egentlig en veldig sosial person, men det er begrenset hvor mye jeg orker å gå rundt i byen ol. Jeg har også en god del kynnere + at jeg kjenner at det er masse modning og lillejenta styrer så masse i magen at det er bare ubehagelig å "gjøre ting".. Så da blir det mange hjemmedager isteden.. Jeg har nok blitt kjipere jeg iallefall..
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 jeg kjenner meg igjen i beskrivelsen din. det er deilig å bare være hjemme og kunne gå i kosedressen hele dagen. jeg kjeder meg sjelden i mitt eget selskap for å si det sånn..går rundt å rydder,vasker og suller litt for meg selv. har en samboer som jobber i nordsjøen og er borte i 2 uker. jeg synes 2 uker går fort når jeg får holde på med mitt jeg.. dessuten svetter jeg som en gris og blir fort sliten hvis det er mye styr rundt meg..er 34 uker på vei nå.
Tussa og Sofie Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har aldri vært sånn før, har fort kjedet meg etter 2 timer alene hjemme omtrent, men nå er det litt annerledes. Kjenner at det er godt å bare tusle hjemme og ta ting i mitt tempo. Det har vel noe med tilstanden å gjøre tenker jeg, føler meg tung og det å farte rundt så masse genererer noe ubehag, så kan godt bare være hjemme en dag eller to ja, men ikke mer ;o) Da er det ivhertfall hyggelig å få besøk på kvelden av noene veninner eller et vennepar.
JonathanTheamamma Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg er også sånn nå. Går og pusler med mine ting, og får ryddet og ordnet opp hjemme. Blir litt kjedelig hvis det ikke skjer noe etter ett par dager, og tror samboer merker at jeg går hjemme nå. Er ganske prate/selskapssyk når han kommer hjem ) Men, orker rett å slett ikke så veldig mye nå, er bare 2 uker igjen til termin, så magen er stor og jeg har masse vann i kroppen.
*Vetlis* Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 Å hadde jeg ikke visst det, så hadde jeg jammen trodd at det var meg selv som hadde postet dette innlegget :-) Jeg synes det er deilig å kunne være hjemme! Ta en liten tur til postkassen med valpen, men ellers sitte foran pc, rydde litt, nå baker jeg brød... Ja stort sett ikke noe problem å få tiden til å gå :-9 Dess tror jeg absolutt at babyen har godt av at vi ikke stresser rundt og løper hit og dit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå