mai mammaen til to Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 vi har kjøpt oss nytt spise bord.. indian heter det..ligner på bombay serien... han har holdt på å skru sammen stolene no i to timer og nærmer seg snart 1 stol ferdig..hihi.. er hvis noe greier som ikke passer osv.. jaja.. har vel kanskje 6 stoler til helgen da... og ja jeg sitter og slækker på sofaen..hihi.. men jeg er helt udugelig på sånt så han er helt enig i at jeg må holde meg unna..hihi
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Hehehe... Eneste gangen at mannen min er skikkelig SUR, er når nye møbler monteres...! Skikkelig underholdende!
Arb.ledig husmor Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Her e d eg som skal sette sammen ting, og ikkje vil ha hjelp av sambo... Men må av og til legge ned hammeren og be om hjelp... hihi
mai mammaen til to Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2007 hihi..der var første stolen ferdig.. 5 igjen...
mayaya Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Gjør det sjøl! Min svigermor fikk noia da hun kom hjem til oss og fant veldig gravide meg i en haug med ikeaplater, på vei til å bygge sammen noen nye bokhyller... Bedre ble det ikke av at jeg sa jeg hadde vært og kjøpt dem og bært dem inn selv... thihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå