Stoltmai mamma:) Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 E holder på å bli sprø om dagen, jeg spyr spyr og atter spyr, har spydd siden 1uke før vente mens, er 12+1 i dag, ohhh my god, blir faktisk bare værre føler jeg, pluss masse hodeværk, vært syk i tillegg nå, har hatt feber til og fra siden torsdag kveld, og hoster som en idiot... KLIKKER snart!!!! men må bare si at jeg har en god samboer der, han er veldig snill med meg, omtenksom... På toppen av alt dette så bygger vi hus, er nesten ferdige, men så mase som må gjøres, og blir frustrert av at jeg ikke orker noe... Har vært sykemldt siden uke 7... Dette skulle jo være en gleden tid egentlig, så føler meg teit som bare klager, men det er ikke lett å la vær....
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 hei mimmi21... kjenner meg veldig igjen her, vi byugger ikke hus, men vi puser opp et gammelt hus... og det er ikke mye jeg heller orker... spyr endel, men har ikke spydd så lenge som deg da... skjønner godt du ikke har det no greit, det er godt å få klaget litt... håper du blir bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå