Gå til innhold

festeblødning?


gritha87

Anbefalte innlegg

i dag har jeg blødd bare littegranne blod når jeg har tørket meg, ingenting i trusa. håper dette er en festeblødning da det er 2 dager til jeg egentlig skal ha mensen, i tillegg hadde jeg mensensmerter i ca 1 time tidligere i dag. syns det var så rart at det ikke varte lenger. trodde nesten mensen hadde begynt for fullt, men det var bare litt brunt på papiret sammen med ørlitegranne friskt blod i. og nå er alle smerter vekk, sitter bare igjen med en følelse av å være halvkvalm... er det flere som har hatt det sånn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jepp!

hadde en liten brun flekk i trusen i dag... skulle hatt mensen i dag eller i morgen..har kjent meg hoven og hatt mensmurring i 5-6 dager. er nesten sikker på at jeg er gravid! men venter for ordensskyld til fredag - tror jeg - med å teste..

 

 

lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, så spennende denne perioden man nesten vet at man er gravid men det er for tidlig å teste... for tross alt så pleier jeg aldri å være småkvalm opptil flere ganger om dagen flere dager etter hverandre(snart 2 uker nå) i tillegg hatt ømme bryster og gått ekstra mye på do. (måtte tilogmed opp i natt, ikke tissa på natta siden jeg var 7). er bare så teit at jeg antageligvis ikke får noen positive tester før ca 1 og en halv uke... er av de som produsere hCG sent tror jeg.

 

lykke til til deg å:D

 

flere som er nesten sikre på at de er gravide, men for tidlig å teste??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har planer om å teste meg imorgen eller på lørdag. Er så spent at jeg er redd jeg innbiller meg graviditetstegn fordi jeg ønsker det. Skulle kanskje ha fått mensen idag, men tok ut en spiral for 2 mnd siden, så er ikke helt regelmessig heller tror jeg...

Jeg var helt sikker på at jeg var gravid forrige måned, men så kom mensen som ikke ligna grisen.. (kan jeg ha hatt en SA?..)

 

Jeg krysser fingrene for alle og håper inderlig jeg selv blir medlem av denne klubben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...