Gå til innhold

Spillkonsoll???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å kjøpe tv-spill til gubben og guttungen. De er henholdsvis 35 og 5:-) Men, hva er det som gjelder nå om dagen? Jeg er ganske blank på det området......Nintendo? Playstation? X-box?

Håper noen kan gi meg litt "in put"...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i huset har gubben X-box360. Også har vi Nintendo Wii sammen, og den spiller vi mye på sammen. Har inntrykk av at Nintendo Wii er litt mer familievennlig enn de andre. Den har de klassiske Mario-spillene osv. Veldig moro å spille Wii Sports, bowling, tennis, golf mm. når du må "slå" med håndkontrollen. Da blir det liv i stua! Det kan jeg love! (forøvrig også veldig artig på fest med voksne!)

Jeg er personlig mest glad i Nintendo. Syns den er mest barnevennlig, samtidig som den har "voksen"-spilla også (f.eks. Fifa-08). (Nå har forøvrig også Playstation3 gjort det bra da, men jeg holder en knapp på nintendo)

Skrevet

Nintendo WII uten tvil :) Veldig morsomt, mye tull har vært med x-box360.

Skrevet

Vi har Nintendo wii, UTROLIG artig å spille med den, både for liten og stor. Iallefall om man er litt leken av seg;)

Derimot så går sambo å maser om vi ikke kna kjøpe en slik playstation 3, det er vist det helt STOOORE for tiden. Iallefall for "gutter" mellom 20 og 40;)

For familien så anbefaler jeg wii;)

Skrevet

Tuusen takk jenter!! Da blir det WII her huset!!! Og sikkert to meget lykkelige gutter!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...