Gå til innhold

Melkesjokolade med NonStop


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes vi om den da jenter?

 

Kjøpte den for første gang i stad, og har desverre spist litt for mye av den alt, så den må jo være god... hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste sjokoladen eg får ha i fred av sambo :o) Så den e kanongod :) Men den de solgte på Nille for noen år tilbake, var enda bedre :o)

Skrevet

Ja den er JAMMI:)

Skrevet

Den som fant på den sjokoladen burde forgylles...eventuelt skytes...alt ettersom! Ny sjokoladefavoritt hos meg iallefall;)

 

Skrevet

Den er god! Men Yade Trippelsjokolade er enda bedre. Nam

Skrevet

Men dere..... Finnes den KUN i stor str? Altså 200 gr.....

Hadde vært kjekt om den fantes i litt mindre pakninger også.... ;)

Skrevet

Mmmmmmmmmmmmmmm.

Slike innlegg syns jeg ikke man skal komme med etter at

butikken er stengt, lyst på ;-(

Skrevet

unnskyld....

 

Men det gikk opp for meg at jeg hadde spist litt for mye av den se... Og lurte på om det var bare meg som syntes den var god...

 

Forresten så stenger ikke butikken før om 10 minutter. (her ihvertfall)

 

Skrevet

Den er fantastisk god, spist aaaaaaaaaaltfor mye av den allerede...

Skrevet

Hos oss stenger den 2100. Vel, vel kanskje i morgen ;-)

Skrevet

I morgen er en ny dag vettu, og nye muligheter :D

Skrevet

FARLIG god!!

 

Gleder meg til Fredag =) Da er det godis-dag =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...