Gå til innhold

hvor gamle er dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 36 og er midt oppe i IVF. egguttak i dag og hvis vi er heldige innsett fredag. er så spent. Dette er første for oss. Jeg føler meg ikke gammel, og lurer på hvor mange her inne som er over 35 og prøver på 1. barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg er 35 år,og prøver også på første. Har akkurat vært på Ullevål for samtale til IVF ,Driver å tar blodprøver på dag 3-5 og dag 21-23, synes dette tar litt tid,så vi rekker nok ikke noe før jul!

Har en EXU bak meg og Endometriose som har plaget meg MYE.

Men nå er det jo håp med IVF:)

Lykke til Babyhåp, med innsetting:)

Skrevet

Jeg er 41 år og har fra før tre barn i alderen 5 til 16 år. Har prøvd på nr 4 fra våren 05 og er nå inne i min 30. pp. Hadde en sa i aug. 05 og har siden prøøøøøøvd og prøøøøvd. Har samme far til alle barna og satser på han til den 4. og.

Skrevet

Eg har vorte 36 eg og, og har prøvd i litt over eitt år på 1. Går for tida på Pergotime, og om det ikkje har ført til resultat til over jul, vert det kanskje IVF for oss og.

Skrevet

Hei :-)

Har 3 barn. Har prøvd siden oktober 06 .

Håper det klaffer om ikke lenge.

Skrevet

Haha. Ja, og hovedpoenget: jeg er 37

Skrevet

Jeg er 37 år og skal prøve på nr. 3, har eggløsning nå i helgen så da er det bare å stå på :-)

Klem

Skrevet

Hei.

Jeg er 45, ingen barn, 10 pp. Pergo to ganger og er naa igang med Menopur inj. UL paa mandag saa det blir spennende aa se hvor mange eggposer som er blitt stimulert.

Skrevet

Jeg er 41 år og har ingen barn..

Har hatt 3-4 SA, 2 mislykkede ISCI forsøk og 3-4 Pergokurer..

Men barneønsket er for sterkt til å gi opp, men er drittlei prøvinga egentlig!!!

Nå har vi prøvd i 3 år....

Skrevet

Er 35 år og prøver på nr 3..hadde en MA på sen-sommeren...eggløsn denne helga,er spent på om det gir resultater!!!

Skrevet

Hei!

jeg er 35 år og barnløs. Vi har vært igjennom 3 prøverørforsøk i Norge og skal nå til Finland for å kromosomteste eggene.

Lykke til!

:-)

Skrevet

Hei.

Vært i ivf karusellen (pga tette eggledere)en stund og ble gravid i april men fødte for tidlig i uke 22. Ble netopp 38 år. Legne vil vi skal prøve igjen da jeg fremdeles har mange fine egg igjen. Barneønsket er så sterkt og vi har ingen barn så vi skal prøve igjen ganske snart med ivf.

Neste svangerskap blir ingen dans på roser pga det som skjedde. Kommer til å være mye redd men skal få oppfølging hele tiden neste gang.

Håper vi alle lykkes

Skrevet

Hei på deg:)

Jeg var 38 år i september, godt gift og har verdens flotteste snuppe som var 3 år i juni. Vi er nå inne i vår 30 pp.

Jeg ble 35 år i sept da snuppa ble født i juni. Ikke tenk på det med alder, jeg følte meg ikke gammel førstegangs mamma. Masse damer som får barn etter fylte 35.

Skrevet

Like gammel som du og også midt oppe i første forsøk. Uttak om to uker og jeg er kjempespent, og redd og glad og alt mulig. Jeg synes også at det kjennes rart ut å være en "gammel" første-gangsprøver - hmm det var jo ikke lenge siden jeg var "ung og lovende". Lykke til på fredag!

Skrevet

Jeg er 38 år ,har en stor jente som er 18 år en liten gutt på 11 mnd og nå håper jeg at der er en bitte liten spire i magen min.

Skrevet

Jeg er snart 37 og vi prøver på vårt første barn. Hadde en MA i september, er nå i gang med første pp etter den. Hadde min siste pergotab. på søndag så nå venter jeg på EL.... og den kommer kanskje på bursdagen min den 10 nov!! Er skikkelig spent denne pp.

Jeg føler meg egentlig ikke så gammel, hadde vel egentlig ønska meg at flere av mine venninner hadde vært litt "eldre" mødre. De fleste er ferdige for lengst med babyer. Derfor er det veldig fint med dette forumet for her er vi mange i samme situasjon.

Skrevet

Hei :)

Jeg fyller straks 40. Har ei jente født i 02, og vi ønsker oss så veldig en lillesøster eller lillebror til henne. Vi går nå inn i 7 pp...

Skrevet

Hei hei, jeg er nettopp fylt 39 år. Har tre gutter fra før og har prøvd i 1 år nå å få en til, men det ser vanskelig ut denne gangen. Har gått lett de andre gangene, ble gravid i 2. pp. Men jeg har enda håpet:-)

Klem til alle prøvere

Skrevet

Er 37 år og skal igang etter jul med vårt 4 ivf forsøk...ingen barn fra før.

Skrevet

Jeg er 36 1/2 (he, he) og er i min 16. pp på nr. 2. Har ei snuppe på 2 år fra før, og håper vi klarer å lage en liten søsken til henne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...