Gå til innhold

har vi vært sammen for lenge eller ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo var på jubileum fra ungdomsskolen i helga. Der fikk han høre: " er du sammen med hun fra ... enda?" (Vi har snart vært sammen i 10 år) Han syntes nok det hørtes kjedelig ut hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe..

Samme her ;) Faktisk 10 år jubileum om 1 uke =)

Skrevet

Vi har bare vært sammen i 4 1\2 år, og får høre det allerede.. Hehehe..

Vært stolt av at dere har holdt sammen så lenge! Jaggu ikke mange som klarer det nå til dags;)

Skrevet

Haha, ja da er det nok på tide å bytte ut gubben med en ny og yngre mann ;-))

Skrevet

Vi har også 10 årsjubileum 31.10. :)

Mange av oss her jo:)

Skrevet

ja det spørs det, han er jo over 30 jo. Men mannen hadde visst ikke sagt mer da sambo hadde sagt at da har jeg vel funnet den rette da. Det syntes jeg var søtt sagt!

Skrevet

Det var søtt sagt:)) Kanskje du burde beholde han alikevel :))

Skrevet

Vurderer det ja;-) Dårlig gjort å bytte når han har sagt noe sånt, selv om han er gammel hihi, nærmer seg 32 jo... gammel mann

Skrevet

blir 10 år siden vi treftes snart her og :-p

Skrevet

Den får vi også høre=)

Men "bare" vært sammen i 7 år vi da....

Skrevet

Oj. Vi har vært sammen i over 11 år vi. Har ingen dato for å si det sånn, men til sommeren blir det vel sånn ca 12 år! Og vi er gamle begge to skjønner jeg, i og med at jeg er 36 år og han over 40. Ja, ja. Vi får vel legge inn årene begge to, og flytte inn på gamlehjemmet. I og med at noen her synes 32 år er gammel. Ha, ha, ha.

Skrevet

Alder er bare et tall på papiret, det viktigste er hvordan du føler deg. Jeg føler meg iallefall ikke som en satt 36åring og slettes ikke gammel.... :-)

Skrevet

Nå var det bare en spøk da, i og med at han mente at vi hadde vært sammen for lenge. Håper dere skjønte det... hehe

Skrevet

Ha ha det hører vi også... ble sammen høsten 91... Wæææ Ja åra går..

Skrevet

Vi har vært sammen i over 11 år, og med tanke på hvor unge vi var da vi traff hverandre og fikk vårt første barn rimelig kjapt, så er det mange som blir imponert. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...