snart mor til 3 Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 jeg er pokker meg så lei av å høre på all denne klagingen deres hele tiden..enten er det klaging over at mannen deres bretter klean feil eller så er det klaging over at han ikke bretter de i det hele tatt.. kan dere ikke ta de klean dåkkers og pakke de langt oppi... pokker heller..må dåkk heller vær fornøyd om dåkk har en mann som gidder å prøve!!! gi han litt skryt da...ikke bare sutre... pokkers hormonbomber!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 jeg har vel aldri klaget over måten samboeren min bretter klær på... derimot å vaske gulv! Det kan han ikke.. Noen som har tips her?
snart mor til 3 Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2007 my point exactly.. å dressere mennene skal vi gjøre FØR vi blir gravide med dem..hva om han samboern din er håpløs??da er du jo fucked som bare juling du da...stakkars deg...
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Og hvem var det som var noen pokkers hormonbomber???
babygullz <3 vilde Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har en mann som ikke gjør noenting jeg!! hverken vasker, bretter eller henger opp klær, ikke vasker han gulv, og han slenger skitne klær rett på gulvet..dessuten setter han fra seg halvtomme melkekartonger over alt!! Er ikke blitt gravid ennå, så håper jeg får litt kustus på han etterhvert før den tid! Og jeg KLAGER så mye jeg bare vil!! Er jo ikke noen husmor fra 1840 heller da!
snart mor til 3 Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. oktober 2007 nei stakkars deg... er du ikke??huff da..da har du vel ikke den geniale husmorhumoren heller da?? ikke gravid??så du er bare generelt overhormonell??nei,men da syntes jeg litt synd på mannen din og..hvis du er slik nå, hvordan i pokker blir du da når du blir gravid???? *riste oppgitt på hodet og sukker*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå