vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 når jeg ser på nette over hva som er med står dette også Bilstol "First Class 0+" inkl. adapter Ja Søskenbrett med adapter Ja hva er dette ?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 søskenbrettt du kan feste på vogna, et brett et annet barn kan stå på når en trilller. Bilstol fra 0 til 13 kg. Den minste bilstolen. Den kan du klikke på vogna istede for bag.Veldig praktisk om barnet sover i bilen. Så klikker du den bare bilstolen på understellet:-) Hva betalte du for vogna?? dyr kan jeg tenke meg:-)
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2007 er dette med??? nå ble jeg enda mere forvirret hehe ...jeg eller vi betalte6000 for den ... henter den midt på desember...
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Adapteren er med sånn jeg har forstått, men man må kjøpe søskenbrett og bilstol utenom... Tror at den eneste bilstolen man kan feste på vogna (når man kjøper i Norge hvertfall), er Emmaljunga sin..
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Adapter er base til isofiks som er i noen biler. Baby sete kan festes med vanlig sele, men med denne basen bare setter du setet oppi så klikker det seg på plass selv. Dette koster et par tusen ekstra, så jeg regner ikke med at det følger med i prisen. Hør også med leverandør ang leveringstid. Vi har nemlig fått beskjed om at basen ikke skal være klar før i januar, men vi må ta sikte på at slikt blir forsinket. (det er første gang emmaljnga lager bilsete med base- som også passer til understellet på vogna). Dette burde butikken har informert som synes jeg...
Lita jente på vei :-) Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 Hei Kan jeg spørre hvor du har bestillt vognen din hen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå