Bolla&mikrogutten:) Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Lurer på når man jeg skal begynne å innføre leggerutiner på mini. Han er nå litt over 2 mnd, men er kun nesten 2 uker korrigert. Foreløpig har han lagt seg samtidig som oss. Tenkte å begynne å legge ham på rommet (vårt rom) før vi legger oss selv, men føler han er så liten enda. Tar dere hensyn til korrigering, eller skal jeg regne lillegutt som over to mnd ift. legging? Litt rotete dette innlegget, men håper på mange svar:) Hilsen en fersk førstegangsmamma:)
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 hei:) jeg husker ikke helt aldern på mine barn når jeg begynte med legge tid, men det falt seg bare narturlig å legge dem tidlig etter hvert:) min elste ammet jeg, så tror jeg begynte ganske tidlig å innføre leggerutiner, kansje 2mnd. min yngste fikk flaske, og er født 3 mnd. før tiden, han sov fra ca. 12- 07 fra den dagen vi kom hjem fra sykehuset, etterhvert la vi han tidligere og tidligere, nå legger han seg ofte før storebror ca. kl. 8. dette går seg til, bare gjør det som faller seg mest naturlig:)
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 ps. turte faktisk ikke legge han inn på rommet vårt alene uten å ha døren åpen de første mnd:D det er nok ganske vanlig å være usikker:)
lilleSol Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Prinsessen vår (født 9 uker før tiden) slet med kolikk så vi fikk ikke til noe leggerutiner før hun var 3 mnd. korrigert. Hvor lenge har dere vært på sykehuset? Disse små er vandt til rutiner fra neo der det hverken er natt eller dag. Det kan derfor være litt vanskeligere å få de til å sove om natta. Du får bare stole på deg selv og instinktet ditt. Men når du først bestemmer deg for leggerutiner vær nøye med rutinene. gjenta de hver eneste kveld for å fortelle at det er natta. Det hjalp for oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå