Pittamitta Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Altså fra midten av juni- okt.2 voksne 1 barn på 2,5 år 1,Ikke kjempe lang flytur 2."godt" egnet fly 3.Ikke lang reise med buss fra flyplass til bestemt plass 4Supert barnevennlig hotell,NÆRT strand OG sentrum ,altså NÆRT :-) 5.Land med svinekjøtt,gode pizzaer og helst Mc Donalds.(jepp er sær::-) 6.Micro ovn og Ikke vegg til vegg teppe på leilighet 7.Koselige folk og helst nordmenn også.
snartmammapåny Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Har du sett på kreta? Om du reiser til chania så er flyplassen der. Kan og reise tile t av småstedene utenfor, ligger mange ca 30min fra flyplassen. Om du skal ha barnevenlighotell så velg et slikt resort, alle reisebyråene har det. Da er det lagt opp for barnefamilier. Mange av de ligger på stranden og noen ligger også i tettbygde strøk. Vet ikke om det er mcdonalda der da...hihi... det har jeg ikke sett etter;) men pizza og svinekjøtt har de;) Mulig det er det i Chania da, det er en storby. HAr aldri opplevd vegg til vegg teppe i syden, alltid flis der jeg har vært. Mange koslige folk på Kreta, og så kryr det av nordmenn;)
Pittamitta Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2007 Tusen takk for sver:-).Kansje det er bare hotellrom som har vegg til vegg,syns det høres pyton ut :-).
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Alcudia.. dit skal vi nemlig i juni;) Bor på stranden.. hotellet heter sunwing resort palmeras nuevas.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå