Gå til innhold

Er dette normalt? trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min første mens dag i denne pp var 24.10. var ferdig ca 28.10. tok eggløsningstest og hadde eggløsning 11 og 12 oktober.

jeg er litt usikker på åssen sylus jeg har men skulle vente mensen rudt 18-19. har ikke fåt den enda( noe som er veldig bra:), men har tatt 2 tester,en søndag og en tisdag denne uken,men begge var negative.

har litt små vondt i puppene synes de hsr forandret litt form,men har bare vondt mest på sidene og mest på kvelden. hva slags syklus tror dere at jeg har. hva syns dere jeg bør gjøre. er litt utolmodig kan du si. fikk noen spor i truse innlegget i dag,men er ikke blod,er brunt,hva kan dette være????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du hadde eggløsning 11-12 oktober høres det litt rart ut at du skulle ha mensen rundt 18 oktober. Da har du i såfall for kort lutealfase til at du skal kunne bli gravid.

Eggløsningen kommer normalt 12-16 dager FØR mensen. Så da vil det stemme mer at du skal ha mensen rundt 24 okt, altså nå. Og at den brune utfloden du har er spotting, som ikke er så uvanlig å få før mensen. Så jeg vil tippe du har 29-30 dagers syklus, noe som også stemmer ganske bra med eggløsningstidspunktet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...