Mamma til tre gutter Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 sønnen min på 14 måneder legger eg kl 19 og da sover han til 9 -10 på morningen!!! pluss at han har to lurere på ein time kvar når han er heime med meg men når han er i barnehagen så sover han bare ein lur... men det som er spr er om han sover for masse???? er litt redd for at han er blod fattig!!!
aprilspøk Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Det hørtes mye ut, men er helt sikkert normalt. Så deilig da at han sover så godt! Er han slapp ellers synes du? Hvis ikke ville jeg ikke være bekymret.
Mamma til tre gutter Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2007 ja det er jo kjempe deilig.. nei han virker ikke slapp, kansje litt surven når han begynner å bli trøtt etter å bare ha vert oppe eit par timer.. eter og drikker godt men han har alltid sove godt fra han var 1 måned gammel.. men som mor blir man jo litt bekymra!! hehe
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 17 timer i døgnet. Høres mye ut synes jeg, men sikkert ikke noe gale. Min sover ca 11 timer om natten, og har en lang lur på ca 2 timer på dagen. Minien er våken i 6 tiden, altfor tidlig for meg.
Lizzie Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 Hei! Datteren min blir 2 år i januar. Hun legger seg rundt halv sju-sju på kvelden, og våkner mellom åtte og ni, må ofte vekke henne Hun sov også to dupper på dagen, fram til bare to-tre mnd siden, mens nå sover hun en lang dupp på mellom 2-3 timer på dagen, noen ganger også bare en time:) Tror dette er helt normalt:) Hun har bestandig vært glad i å sove, sov hele natten gjennom fra hun var 1 mnd gammel! :-) Men jeg vet jo ikke hvordan barnet ditt oppfører seg ellers om dagen, men med datteren min skjønner jeg godt at hun trenger mye søvn...når hun er våken er det full fart HELE tiden! Sitter aldri i ro! og elsker å leke og danse:) I helgene er hun ofte sliten etter ei lang uke i barnehagen, og kan gjerne våkne åtte..og er stuptrøtt igjen når klokken er 10-halv 11, og da vil hun gjerne legge seg selv:) Har heller aldri hatt noen problemer med at hun ikke vil sovne på kvelden, fordi om hun sover mye på dagen Men jeg merker nå at det blir nok mindre og mindre soving, så mitt tips er: Nyt det mens du kan! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå