Gå til innhold

Kan bekkenløsning bli bedre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Startet med sykmelding allerede i uke 15 pga bekkenløsning, da kun 40%. Etter det har det blitt bare verre. Er nå 22 uker og har nå blitt 100% sykmeldt i en måned.

Det jeg lurer på er om det er noen sjangs for at jeg blir bedre slik at jeg kan jobbe litt igjen senere? Har ikke termin før i mars. Eller kan jeg regne med å ikke komme tilbake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sykmeldt. Min bekkenløsning har blitt bedre. Men hvis jeg begynner å jobbe igjen så er vi tilbake der vi slapp.

Skrevet

Får du noen behandling da? Fysioterapi eller kiropraktor-behandling, bekkenbelte etc... Mange kan blir bedre av dette. Når hodet til babyen fester seg blir de fleste litt bedre. Hodet stabiliserer bekkenet. Men spørs vel hva du jobber med.

Skrevet

Går til fysioterapeut og skal begynne med bassengtrening.

Tenkte også å prøve bekkenbelte da jeg har hørt så mye positivt om det.

Er frisør og står hele dagen.

Skrevet

jeg hadde det bare en dag i uke 16 og fikk bekkenløsning i uke 23.Da hadde jeg det ca 2 uker.Jeg ble mye bedre etter kun en time hos kiropraktor:=)

Fikk det tilbake etter 3 uker pga for mye stress men det gikk over etter mye hvile

Men er er nok veldig heldig

Skrevet

Det kan bli bedre :) Selv prøvde jeg gravid yoga i forrige svangerskap da jeg fikk bekkenløsning, og det ble mye bedre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...