Stratos med 3 barn Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Guttungen på 13 mnd sover SÅ dårlig, våkner hver time.... Finner ikke noe "galt" på han heller.... Må løpe igjen!
Pittamitta Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Mareritt,tenner som "romsterer" langt nede i tannkjøttet,mageknip,tett i nesen,vondt i halsen,holder på å bæsje (hardmaget),holder på å få feber (kjenner noe er "ekkelt" i kroppen)
mamma-til-2-jenter Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Husker den yngstejenta mi hadde en sånn periode, uten at jeg fant noen grunn. Vel, egentlig har vel begge hatt det når jeg tenker meg om... Får håpe det går fort over :-) Min erfaring tilsier iallfall at det er sånn som skjer fra tid til annen,uten at man nødvendigvis finner årsaken. Men slitsomt er det, hvis det holder på natt etter natt ;-)
Frk. Vable Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Han har ikke vært oppe for lenge da? Det var en sånn søvnterapeut på GMN, tror jeg, og hun sa mange la ungene sine for sent om kvelden. Da blir de overtrøtt og urolig i kroppen, og vil derfor våkne oftere om natten.
Stratos med 3 barn Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2007 Kanskje det er det! Han har ikke lagt seg senere, men sovet dårlig på dagen + at det har skjedd litt vel mye i dag. Takk for alle tips! Må opp å samsove litt ser det ut for....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå