Gå til innhold

Hva i svarte skjer????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttungen på 13 mnd sover SÅ dårlig, våkner hver time.... Finner ikke noe "galt" på han heller.... Må løpe igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mareritt,tenner som "romsterer" langt nede i tannkjøttet,mageknip,tett i nesen,vondt i halsen,holder på å bæsje (hardmaget),holder på å få feber (kjenner noe er "ekkelt" i kroppen)

Skrevet

Husker den yngstejenta mi hadde en sånn periode, uten at jeg fant noen grunn. Vel, egentlig har vel begge hatt det når jeg tenker meg om...

 

Får håpe det går fort over :-) Min erfaring tilsier iallfall at det er sånn som skjer fra tid til annen,uten at man nødvendigvis finner årsaken.

 

Men slitsomt er det, hvis det holder på natt etter natt ;-)

Skrevet

Han har ikke vært oppe for lenge da? Det var en sånn søvnterapeut på GMN, tror jeg, og hun sa mange la ungene sine for sent om kvelden. Da blir de overtrøtt og urolig i kroppen, og vil derfor våkne oftere om natten.

Skrevet

Kanskje det er det! Han har ikke lagt seg senere, men sovet dårlig på dagen + at det har skjedd litt vel mye i dag. Takk for alle tips! Må opp å samsove litt ser det ut for.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...