Gå til innhold

Alle med barn på småbarnsavdeling i barnehage.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange ansatte er de på jobb til enhver tid og hvor mange barn, + er mange av de barna små (1 - 2 år) ? (ca altså... forstår jo at dette kan variere)

Grunnen til at jeg spør er at jeg føler at de alltid er underbemannet i barnehagen der jenta vår går.... men siden dette er vår første erfaring med barnehager så vet jeg jo ikke hva som er normalt heller.....

Takker for alle svar.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på det meste er de 7 unger og 2 voksne på avdeling.To barn er 1 år.To barn er 2,5 år.3 barn er 1,5-2 år.

Skrevet

På snuppas avdeling er de 14 barn på 4 ansatte, det er 3 stk som er 3 år, 3 er 2 år og resten er på snuppas alder (18 mnd) eller yngre :) virker ikke som om de trenger å være flere :) har vært sykdomstilfeller hvor de bare har vært 2 også å de har klart det helt fint :) sikkert litt mer slitsomt for de men hehe..

Skrevet

i vår barnhage er det 3 voksne og en student i småbarnsavdelingen.Nå har jeg ikke noe eksakt tall på hvor mange de er hver gang jenta vår er i barnehagen men trur de ligger på et snitt av 8-10 st.

Skrevet

Der jenta mi skal begynne er de 13 unger fra 0 - 3 år på 4 voksne.

Skrevet

9 barn, 4 barn mellom 1 og 2 år. 3 ansatte på jobb på avd. 1 om morgenen alene i en halv time, 3 fra 8-4 og 1 alene mellom 4 og 5.

Skrevet

4 barn, to voksne. To under ett år, to på to.

Skrevet

Mener det skal være 1 voksen på 3 barn... Men det er en stor barnehage med litt "uklare" skiller på avdelingene, så derfor ser jeg sjelden hvor mange voksne det faktisk er ;-)

Skrevet

Tre voksne ansatt, ni barn har plass.

Teoretisk sett kan alle barna ha kommet mens bare første vakt er på jobb, men jeg har aldri opplevd at det skjer. Uansett har barnehagen flere avdelinger og de slår sammen om én har for lite folk til at det er fungerende/forsvarlig.

Det har skjedd et par ganger at de har vært alle barna og bare to på jobb hele dagen når de ikke har fått tak i vikar midt i influensasesongen og slikt.

Skrevet

Ok... kanskje jeg skal si hvordan det er i vår barnehage også...

De er 15 barn totalt. Det er tre 3+, 5 på 2+ og resten er mellom 1 -2 år. De er tre ansatte på det meste på en dag. I en time på morgenen og 1 1/2 time på ettermiddagen er de 1 person på avdelingen. Jeg synes dette er lite... og de er veldig sårbare ved sykdom.... En borte så blir det veldig lite bemanning.....

Skrevet

På lilleVilles avdeling er det 7 2 åringer(dvs barn født i 05) og 6 1 åringer(barn født i 06) som deler på 9 plasser. Det skal i "kjernetiden" være minst 3 voksne på avdelingen da.. Jeg sier minst fordi det er 3 faste og avogtil er det studenter ol innom..

Skrevet

9 barn yngste 11 mnd og eldste snart 2 år, 3 faste voksne + 1 fra vgs som er utplassert 1 gang i uken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...