*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Det er 2 år gammelt, men nesten ikke brukt. Vil derfor selge det, og heller kjøpe speilreflekskamera. Ny pris på det idag er 10 500 kr. Selv kjøpte jeg det for 10 000 nytt. Men jeg har mistet installasjons cd'en i flytting :-/ På tester kommer det best ut av kameraene som er testet, men stod på forbrukerportalen at det er på vei ut av markedet :-/ Opptak på minnekort. Ser ut som nytt, kun et par småriper på utsiden. 2,5 tommer lcd-skjerm. Jeg suger i å selge ting, legger meg alltid lavest i pris, og taper masse penger, hehe.. Og lar meg bli prutet på av sære kjøpere.. Hva hadde dere solgt det for utfra ny pris, og alder på kamera?
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 24. oktober 2007 Ingen som vil hjelpe meg å ta en prisvurdering??
MissAntrop Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Tror ikke du får noe særlig mer enn halv pris for det. Folk har penger og velger kanskje å kjøpe nytt.. Jeg tror jeg ville ha lagt det ut på QXL med minstepris. Ellers så kan du jo sjekke ut www.foto.no å se om du kan få noen tips der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå