Gå til innhold

små brystvorter???

Lykkelig mamma til 2 Prinser

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg lurer på en ting.. jeg har ikke noe spesielt store brystvorter og for å få dem store må jeg knipe dem ut .. ikke uten de er isskalt :) har de noe å si på ammingen tror dere.. Ammingen gikk ikke bra me bollisen (vet ikke hvorfor) mest sannsynlig dårlig sygeteknikk.. jeg mistet biter av brystvorten og prøvde alt av Lindring men hjalp ikke til og med skjold...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Tror ikke dette betyr noe. Jeg har små brystvorter, men ingen problemer med sugeteknikken:)

Skrevet

Størrelsen på brystvortene har neppe noe å si for amminga.

Skrevet

Jeg har også litt små brystvorter. Men hadde ingen problemer med ammingen. kanskje du har innovervente brystvorter eller hva det heter? en venninne av meg hadde problemer med ammingen fordi brystvortene ikke "kom frem".

Skrevet

nei jeg har jo brystvorter og når jeg kniper de frem så er de jo sånn passe.. men jeg har en venninde med innoverbrystvorter å de er ikke sånn .. da får mann liksom ikke tak i brystvorta da .. de er kjempe småå da

Skrevet

Jeg har hørt at det ikke skal ha noe å si, samme med om man har store eller små pupper.

Vesla sugde også feil de første 1-2 ukene å jeg blødde å hadde sår der leeenge..off.. men så fort hun greide å suge riktig så ble de bra igjen å ammingen gjorde aldri vondt igjen. Så barnet ditt sugde nok feil ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...