storebror og junibaby=) Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Klør over hele kroppen.Gjort det i over 1 uke nå....Ikke byttet skyllemiddel,vaskemiddel ol. Men vet noen om det kan være tegn på graviditet?IKM i morgen..... Er prøver,men har ingen andre symptomer.....Bortsett fra litt hodepine og stikninger,men det kan jo like godt være pga mensen da
storebror og junibaby=) Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2007 huff ikke si sånn da..hehe da burde vel sambo klø og????
winneboo Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Hehe bare tulla De gangene jeg klør på kroppen er: når jeg gravid Når jeg har tørr hud Når bikkja har lopper( skjedd en gang..hehe)
aprilspøk Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Du har sikkert spist for mye søtt og sjokolande, og dratt på deg god, gammaldags sopp...? Eller har du vært borte i hunder som har blitt smitta av skabb? Smitter fort, og klør som fanken.
storebror og junibaby=) Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. oktober 2007 hmmm.har jo bikkje da...Åssen merkes lopper da?Men som sagt da burde jo sambo klø og....
storebror og junibaby=) Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. oktober 2007 ikke spist noe mere enn normalt. Men det du nevner,gir det andre symptomer da?Bare klør ikkeno å se....
storebror og junibaby=) Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. oktober 2007 legge til at bikkja klør ikke da
Sinah Skrevet 24. oktober 2007 #9 Skrevet 24. oktober 2007 Eller du har blitt allergisk mot parfyme, og bør bytte ut vaskepulver og såper med noe uparfymert? Skjedde plutselig med meg midt i 20-åra. Ledsaget av lett eksem, men noen ganger bare klør det, uten at jeg har utslett.
storebror og junibaby=) Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 24. oktober 2007 vaskemiddlene er uparfymert,men såpe bruker jeg jo....Parfyme bruker jeg sjelden...
storebror og junibaby=) Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 24. oktober 2007 næhhh,får ringe lege i morgen,begynner å bli plagsomt:(
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 24. oktober 2007 #12 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har en tendens til å ligge i badekaret ofte, og dusjer hver dag.....tørker ut huden min, ja, og det KLØR:)
It's all about me Skrevet 24. oktober 2007 #13 Skrevet 24. oktober 2007 Da jeg var liten var det noen som "lærte oss" at når man klør er det fordi noen små dyr som bor på huden beveger på seg. Hvis man klør for å lindre gjør men heller så de parrer seg og blir maaaaaange fler. Tviler på at det er slik, men jeg trodde på det da iallfall, he he. Liten, dum og lettlurt ja )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå