Gå til innhold

hvor mange her som bruker/har brukt el-tester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og noen her inne som har barn fra før, og brukt el-tester den gangen til sist de ble gravid?

Bare lurer på hvor"bra" det funker å bruke el-tester...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå ja... har prøvd dem. Fått positivt utslag. Vet jeg har truffet el, men ikke funket for det :)

Skrevet

j måå egentli begynne å bruke det nå.begynner på pergo imorgen :S

Skrevet

hvor stor er sjansen for at man får full klaff da, når man har fått positivt utslag og truffet EL?

Skrevet

Jeg har brukt el-tester og blitt gravid på første forsøk begge ganger jeg har prøvd å bli gravid. Har aldri prøvd uten el-test..Har vanligvis veldig regelmessige sykluser, men nå etter jeg mistet er ikke syklusen den samme, ihvertfall ikke enda. Første pp etter ma fant jeg ikke el før på dag 23 eller noe, og da fikk jeg svak positiv graviditetstest dagen før, så trodde den slo pga at jeg var gravid..Tror kanskje jeg så for sent på graviditetstesten, var gått mer en 10 min før det kom opp en kjempesvak strek, så konkluderer med at det må ha vært sen el jeg hadde da..da var mannen bortreist typisk..nå er jeg 1 uke på overtid, så jeg skal til legen å ta blodprøve for å måle hcg i morgen.

Skrevet

Jeg testa meg med EL-test sporadisk fra dag 12-16, med ingen utslag, og tok tilfeldigvis en test på dag 21 når jeg hadde innmari vondt i livmora. Da ble testen positiv, så vi kjørte på og for litt over en time siden stirra jeg på CB "gravid", og det i 1pp. Så jeg har vireklig trur på EL-testing. Hadde lagt sengekosen på hylla for perioden, hadde det ikke vært for den positive EL-testen!!! Kjøp mange strimler og test med godt mot!!!! :)

Skrevet

hehe:)

Såååå heldig du var da!!! GRATULERER!!=)

Og så supermotiverende for meg også da:P

Jeg fikk positiv el-test nå på søndag, og på mandag, da 20 og 21...er min første periode med EL-testing...har alltid trodd jeg hadde EL en uke tidligere før, og prøvde for harde livet i den antatte EL-perioden...og la det liksom litt på hylla etterpå..så er jo ikke sååå rart vi aldri riktig har truffet..Håper bare jeg er like heldig som deg denne gang, og at vi fikk fulltreffer nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...