Gå til innhold

☆Kine☆


Newton & Prinsessen på erten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet du hva :-)

 

ingen grunn til å fortvile fordi du må ha større bukser..

Når man er gravid og føder "utvider" bekkenet seg ofte litt og man får bredere hofter..

 

Jeg veier mindre nå enn før jeg ble gravid, men må fortsatt ha videre bukser fordi hoftene er blitt bredere etter to svangerskap og fødsler...

 

Vero moda er forresten også litt smale i livet..

 

De er nok beregnet på unge piker som ikke har fått barn ;-)

 

Men.. det er jo ingen som ser den lappen med str. på inni buksa når du har den på.. så spiller det noen rolle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...