Newton & Prinsessen på erten Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Vet du hva :-) ingen grunn til å fortvile fordi du må ha større bukser.. Når man er gravid og føder "utvider" bekkenet seg ofte litt og man får bredere hofter.. Jeg veier mindre nå enn før jeg ble gravid, men må fortsatt ha videre bukser fordi hoftene er blitt bredere etter to svangerskap og fødsler... Vero moda er forresten også litt smale i livet.. De er nok beregnet på unge piker som ikke har fått barn ;-) Men.. det er jo ingen som ser den lappen med str. på inni buksa når du har den på.. så spiller det noen rolle?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå