Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Ja, gikk på den i 2 måneder. Blødde nesten hele tiden så jeg kuttet den ut ganske fort. Ellers ingen bivirkninger, men gikk jo ikke på den så lenge da.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Åy,det var kjipe bivirkninger. Jeg blødde hele tiden av Cerazette,så jeg håper at jag ikke gjør det av Conludag. Har gått på den bare noen dager da,får se.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg bruker den, har ikke merket noe til spesielle bivirkninger enda annet enn blødninger nå og da som selvsagt er irriterende... Ikke skikkelige blødninger heller, bare to-tre dager hver uke eller hver 14. dag. Men nå har jeg gått tre uker uten å blø så lov å håpe det stabiliserer seg:-D
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har begynt på Conludag igjen etter fødselen og gikk på det i flere år før jeg ble gravid. Det er ingen bivirkninger, men mange får blødningsforstyrrelser de første 2-3 mnd. Etter det blir alt i gjenge og mensen kommer på klokka hver 4.uke:) Så hold ut litt blødninger i begynnelsen:) En annen ting å bemerke seg (som jo er viktigst) er at du bare har 3 timer slingringsmonn på når du tar tabletten (helst til cirka samme klokkeslettet hver dag og senest 27 timer etter forrige). Men dette har aldri vært noe problem for meg, legger meg jo til cirka samme tid hver kveld. Dessuten har jeg vært ute på byen mange ganger før jeg fikk barn og tok tabletten på morrakvisten på søndagen og ble aldri gravid av det. Men kanskje ikke å anbefale til andre da i tilfelle...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 Ja jeg burde nok ha prøvd å holde ut litt lenger enn 2 måneder:)) Men vi var på sydenferie og var så dritt å blø hele forbanna tiden med tanke på baing og sånn, så hele pillebrettet havnet i søplebøtta på hotellrommet og jeg i badebassenget dagen etter ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå