babygullz <3 vilde Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 røyker jeg... alti fra 10-20 sigaretter om dagen..har sluttet å drikke...tror jeg kan telle på èn hånd hvor mange ganger jeg har drukket siden jeg begynte å prøve...ja, det kan jg faktisk;)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Litt-røyker.har gått fra 20 om dagen til 20 i mnd. sluttet å telle pp da jeg rundet 30 av dem.
dulille junivenn Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 jepp, desverre.. Men skal slutte- må bare være klar og motivert. Har innsett at jeg ikke prøver før ejg har overskudd og motivasjon for det. Ser altfor mange som prøver slutte, begynner igjen, prøver slutte, tar en røyk, begynner igjen osv. Jeg må satse fult- ellers går det ikke. I min 2pp, IKM i dag/morgen, og kjennes som TR er rett om hjørnet, så da er jeg straks i min 3pp.. Enn du?
2 blå :-) Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2007 Er snart i min 2 pp, må bare bli ferdig med tr først:) Joda jeg røyker, rundt 6 om dagen. Er flau over det faktisk. Holdt meg da jeg var gravid sist og gjennom hele amminga... Men etter det sprakk jeg. Hadde liksom ingenting som holdt meg igjen på den måten...
dulille junivenn Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 Det skjønner jeg. Har ikke problemer med å forstå at folk gir opp- er derfor jeg må være 100% klar før jeg prøver slutte. Kjenner meg selv godt nok til å vite at jeg ikke kan prøve halvhjerta.. Men er ikke stolt av det jeg heller. Du, ser du har ganske få pp også. Har du gått på p-pilla? Såfall, hvordan ble syklusene dine når du kom i gang igjen? Har plutselig fått veldig lange sykluser jeg..Ville gjerne hatt kortere, så hadde hver pp vært kortere.... Blir så lenge mellom hver IKM og spenningen rundt den... Men men.. Lurte egentlig på om det er mange med rare sykluser etter pilleslutt..
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 24. oktober 2007 #7 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg røyker også.. Er i min 2pp. Vet at jeg må slutte, men klarer det hvertfall ikke før jeg får positiv test, har iallefall ingen tro på det. Håper bare at den dagen jeg blir gravid smaker røyken dritt!! Sambo røyker også..så tror egentlig at det blir ekstra vanskelig...
dulille junivenn Skrevet 24. oktober 2007 #8 Skrevet 24. oktober 2007 Slik er det her og, både jeg og sambo røyker. Men han røyker lite, så tipper han klarer å slutte ganske greit. Og da blir det vel motivasjon for meg og. Om jeg blir gravid SKAL jeg klare det. Har ikke samvittighet til å røyke med baby i magen!!!!!!!!!!!
2 blå :-) Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. oktober 2007 Kroppen er ofte litt i ''ulage'' etter p-pillebruk, men det variere veldig. Jeg gikk på p-piller før jeg fikk førstemann. Da jeg slutta hadde jeg syklus på ca 30/31 dager. Har vell alltid hatt rundt det, når jeg ikke har hatt p-piller e.l. Og ble gravid da i 4 pp. Denne gangen hadde jeg kobberspiral som egentlig ikke skal forstyrre kroppen noe særlig siden det ikke er hormoner med i bildet... Men vi får krysse fingrene xxxx
2 blå :-) Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 24. oktober 2007 Min sambo snuser... Så det blir jeg vertfall ikke frista av når jeg skal slutte... Om jeg ikke får en syk trang når jeg blir gravid... Huff nei, får ikke håpe det.... Ble litt mye snakk om røyk, må ut på terrassen en tur
dulille junivenn Skrevet 24. oktober 2007 #11 Skrevet 24. oktober 2007 akkurat vært der.... hm... Lykke til med prøving og røykeslutt så lenge alle sammen !!!!!!!!
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #12 Skrevet 24. oktober 2007 Ja, jeg røyker.. Er i min 10pp nå, men slutter ikke før det kommer en positiv test;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå