Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Har et stort problem med at jeg må tisse absolutt hele tiden, det verker fordi jeg må tisse, og så verker det når jeg er på toalettet fordi jeg tisser eller fordi jeg nesten hele tiden er helt tom. Har hatt dette før, men har som regel gått over etter en dag eller to. Nå kommer det hyppigere, og gjør så inmari vondt. Har problmer med å gå og så verker det nederst i magen når jeg setter meg. Er ikke langt på vei, bare 13 uker. Hva gjør jeg? Er dette uvi? Er det noen selvhjelp? Må jeg ringe legen? (får ikke tak i legen før på mandag) :,(
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg ville ringt legen/dratt innom med en urinprøve for sikkerhets skyld! Men jeg hadde det heeelt likt, var sikker på at jeg hadde urinveisinf. men jeg var frisk som en fisk
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Takk. Ikke det at jeg unner noen så vondt, men det er godt å høre at det er mulig med sånne smerter uten at det nødvendigvis er noe i veien. Gikk det bare over for deg?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Drikk masser med appelsinjus og se om det blir bedre. Hvis ikke får du få deg en akuttime hos lege, eller dra til legevakt. Det er ikke bra å gå lenge med urinveisinfeksjon, da dette kan utvikle seg til nyrebekkenbetennelse. Det gjør drit vondt, og kan dessuten føre til fortidlig fødsel hos gravide! Kom deg til lege :-)
sol m to prinser:-) Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Hei, hei, Jeg har vært en den plaget med urinv.infeksjon og det kjennes akkurat ut som du beskriver. Jeg hadde sjekka med lege så fort du kan. Bare lever urinprøve på lab så sjekker de det ut. Dersom det er det du har vil det bare bli vondere og vondere for hver time som går..... Et annet tips er å ta tranebærkapsler som du får kjøpt på helsekost. Jeg kjente en begynnende urinv.inf. og begynte med kapselen og det hjalp med en gang. Nå tar jeg to kapsler hver dag for å forebygge. Har sjekka med lege at det er OK å tå disse når en er gravid. Håper at du finner ut av det.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 Takk for svar alle. Det føles værre nå enn tidligere i dag :,( Får prøve å ringe legekontoret i morgen. Er litt kinkig å komme fra jobb og sånt, men må man så må man. Hvorfor kommer dette så hyppig når man er gravid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå