MammatilNathalie☆septemberbaby Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Virker ikke som gullet mitt tåler melken min, hu har hatt skikkelig smerter i magen i to uker, særlig i dag, gav henne mme nå for en time siden, og hun er våken og såååå smørblid =) herlig å se henne sånn!!! Har lyst å amme, syns det er kos, men ikke når tulla mi ikke er fornøyd stakkar! Noen som er i samme båt??
MammatilNathalie☆septemberbaby Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 24. oktober 2007 vurderer å gå over til kun mme... hun er snart 6 uker...
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Det kan jo hende du spiser noe hun ikke tåler?? Jeg fant ut at jeg ikke kunne drikke brus, samt ikke spise sjokolade.. Og må holde meg unna løk.. Da er ikke min fornøyd heller...
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 min og var veldi survete og virket ikke fornøyd, hadde liksom kollik tendenser, særlig på kvelden. så prøvde litt mme etter jeg ammet, og da var alt fint. så har litt lite melk har jeg gjort regning med. kombinerer nå mm og mme med litt maltekstrakt i. nå er alt nydelig, men min spser ekstremt mye da. kan spse av meg i en time og etterpå sluke 220ml. hu er 2mnd
MammatilNathalie☆septemberbaby Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2007 Jada, holder meg unna kullsyre, løk,kål og alt annet som skal kunne gi luft i magen. kanskje jeg har litt lite til henne. får prøve å gi litt i tillegg til mm. det er ikke kjekt å se de små ha det vondt...
Trine F Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 Opp med haka, det er ikke noe galt med verken deg eller melken din!!!!Føler du deg litt alene så kan du jo ta en titt på denne siden for oss ammeslitere http://www.dinbaby.com/forum/thread/9838156
Trine F Skrevet 24. oktober 2007 #7 Skrevet 24. oktober 2007 Opp med haka, det er ikke noe galt med verken deg eller melken din!!!!Føler du deg litt alene så kan du jo ta en titt på denne siden for oss ammeslitere http://www.dinbaby.com/forum/thread/9838156
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå