mamma tiL 1stor+2små Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Har hørt at det finnes en kvinnelig gynokolog i stavanger som tar i mot pasienter som er graivde og hun har ultralyd og 4d ul. Nå tenker jeg ikke på Dr Ørn,men en annen,er det noen som vet hvem dette er,hva hun heter osv,hadde vært litt kjekt å gått til henne,hvis jeg når blir gravid snart. Takker for svar
dritgrei hei hei! Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Hun jeg var hos i går, har en helt ny klinikk, ikke med 4D, men med 3D ul, og hun er ikke gynekolog, men jordmor, og hun var /er helt fantastisk!!! Flott og flink og god dame! http://www.jordmorjanne.no/index.html her er linken til hjemmesiden hennes, men det var kanskje ikke henne du lette etter??? Fin dame i alle fall! Lykke til masse masse masse!! klem fra
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2007 Takk for svar,skal skjekke ut om det er henne jeg mente.Det kan være at jeg har missforstått ting og tang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå