Gå til innhold

Noen som har sett et spøkelse??

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror på spøkelser, men har aldri sett noen, vet ikke helt om jeg vil eheller?

Men noen som har spøkelseshistorier da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe...nesten samme innlegg lenger nede på siden gitt....

Skrevet

jeg har faktisk sett et.... og d var faktisk min fille tante.... skremmende, men utrolig befriende

Skrevet

Få høre da:)

Skrevet

Har ikke sett noen spøkelser, og tror ikke på de heller.

Men jeg tror og vet at det er mer mellom himmel og jord enn vi aner, og faktisk så har jeg sett en engel for flere år siden :)

Har oxo sett og merket vesner som ikke er like hyggelige, men jeg vil ikke kalle disse spøkelser.

Tror nok det er hjelperne til "han nedi kjelleren" som har som hobby å forsøke å skremme og ødelegge folk.

Spøkelseshistorier har jeg ingenting til overs for, så derfor har jeg dessverre ingen av dem på lager ;)

Skrevet

Jeg tror jeg ser ett hver morgen jeg våkner og titter i speilet:S

Skrevet

Jupp,jeg har..:) Både sett og hørt :) Kan fortelle litt...

Første gangen var jeg 16 år,var på besøk med kjæresten min :) Plutseli fikk vi telefon ifra mamma'en til kjæresten min att vi måtte komme ned til stabburet,for nå var "mannen" der :) Vi gikk ned og der så vi en svart skikkelse med hvitt ansikt oppe i vinduet,det var mitt første møte med ett gjenferd :) Kan også si,nyttårsaften i 04 forsvant gjenferdet,og da var det vist 100 år siden han hengte seg der *skummelt*

Andre gangen var jeg på fest med noen veninder i ett gammelt hus i ei bygd ifra der jeg bor,på festen fikk vi fortalt att det spøkte i huset,og att vi ikke måtte bli overasket vist strømmen gjikk og når det kom på igjen var lampen flytta,strømmen gjikk den..Men når den kom på igjen såg vi ei jente som sto midt på gulvet..ei jente på ca 10-11 år..Var kun jeg og en annen jente på festen som så henne.

Tredje gangen var når jeg og en veninde flyttet i leilighet sammen i ett gammelt hus,det vi opplevde der..er det sykeste jeg har opplevd..Har aldri vært så redd som jeg var i den lille perioden jeg bodde der,vi viste atte det spøkte der..Men han vi leigde med sa atte han hadde kun opplevd dette på soverommet,så vi sov på stua :P Det første jeg merket var etter 1 uke ca,veninda mi lå og såv,jeg kjeda meg og sto å stirra bort på døra,plutseli kom der en skikkelse ut av døra og forsvann like fort igjen..Etter det merka vi ting oftere og oftere..svarte skygger som forsvant opp i takviften,følte att noen sto å såg på oss når vi laga mat på kjøkkenet,når vi var på bade kunne vi se skygger som for forbi speilet,vi hørte folk gå oppe i 4 etasje,der bodde det ikke folk en gang...:P veninda mi hadde også hørt noen som prata gebrokken norsk,det har ikke jeg hørt..Men det sykeste var en natt da vi skulle "utfordre" oss selv..:) Vi bestemte odd for og sove på soverommet..Det er det verste jeg har gjort!! Vi lå der og prata med lyset av,plutsli kjente jeg noen som tok meg på ryggen..Vi sprang ut på stua og roa oss ned,men tenkte att det bare var innbilling..Så vi gjikk ut igjen..Holdt på og sovne og da merka veninda mi att noen tok henne i handa,da var det ei lita barnehand som holdt handa hennes..Etter den natta var vi aldri inn på soverommet igjen! Denne historien blir jeg og veninda mi nesten flau over og fortelle..for det er nesten ingen som tror på oss,for vi opplevde utrolig mye på den lille tida vi bodde der!

Fjerde gangen var i huse til besteveninda mi,der spøker det..der kan vi høre folk som går i trappa,på kjøkkenet,kan plutselig bli kalt i rommet og vist vi har på stearinlys kan plusli lysa bli blåst ut. Men det som er sykest i det huset er når storesøstra til besteveninda mi holdt på med spiritisme for noen år tilbake..Husker ikke hele historien,men der ringte på ei dame og spurte etter bøtter med blod i garasjen,og sa til søstra til besteveninda mi att hun kom til og dø kl.12! Hun dødde heldigvis ikke..Men under den kvelden skjedde det mye sykt,men jeg kna ikke si så mye for jeg husker ikke alt..Men kan si atte hun dama som kom og ringte på og spurte etter bøtter med blod er dama som går igjen der,det som er skummelt er att hun er skremmendes lik besteveninda mi..

Femte gangen såg jeg bestefaren til en annen besteveninde av meg,er faktisk kun jeg og mamma'en til besteveninden min som har sett han :P

Har sikkert opplevd mer som jeg ikke kommer på nå,men skal iallefall skrive det ned :)

Kansje litt skrivefeil her og der :P

Skrevet

kan jo godt fortelle :) hehe...

vel, hun tok desverre livet av seg for hmm.3 år siden,rett før jul...

jeg var den som fant hun..var som min beste"tante"

ca et halvt år etter begynte jeg å føle noen var "rundt" meg...

man tenker som regel ikke særlig på det, og fortsatte som vanlig..

jeg sto og gjorde meg klar, og tok en siste kikk i speilet... da så jeg hun stå bak meg! sykt! brå snudde meg (av skrekk egentli) og "hun"forsvant sakte.. jeg og hu hadde et utrolig forhold.. jeg sa rett og slett, hvis du er her, bevis det... når jeg skulle låse ytterdøra, vred jeg om nøkkelen, og skulle gå...da låste døra seg opp igjen.slikt skjedde 3 ganger..etter det har jeg sett,og ting har skjedd rundt meg..

jeg dro til ei utrolig flink dame her i byen, som kan se de, osv..var tvilende først, men så begynner hun å fortelle om tanta mi, og visste ALT om hu, lo av hun(for hu visste at var ei vittig dame) og MASSE som bare var mellom meg og tante.....

d sto et ensomt lite stearin lys i et hjørne... hun damen skulle sende tante videre... etter 3 blafr..fra lyset, forsvant hun videre, og har ikke sett hun etter deT!

Skrevet

har aldri sett spøkelser men har hørt og følt nærheten av ånder..

Skrevet

Jeg tror på alt slik, men jeg er så redd for alt, så jeg er ikke mottakelig for å oppleve noe - eller se de "in real life"... Er så mørkredd... trodde ikke på slike ting før jeg opplevde selv at det går i trappene her i huset vi bor i akkurat nå. Tusler uti gangen utenfor soverommet vårt. Uff, jeg blir så redd. Vil ikke lese mer om dette jeg nå... :)

Skrevet

har sett mange av dem ja..har levd med det hele livet...medfødte evner.

har skvøtte når de plutselig står på siden va meg hehehe men er ikke redd sånt.

det er jo bare sjela til noen som har levd.

du er ei sjel..du har bare kroppen til låns..kroppen er ikke deg men sjela er deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...