Gå til innhold

Noen som hadde mensen men likevel var gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en missed abortsen, og måtte ta utskrapning. Fikk beskjed om at det kunne ta 4-6 uker før mensen kom igjen. Vi har jo hatt ubeskytta sex fram til jeg fikk mensen etter 5 uker. i ca 3 uker har jeg vært kvalm slik jeg var i starten av første savngeskap( som gikk bra heldigvis!). Jeg har hatt full "styrke" på mensen som kom.

Noen som har vært gravid selv om de fikk mensen, eller vet om noen? Synes jeg ar hørt om dette, men blir litt usikker. hypokonder som jeg er blitt begynner jeg å bli redd at det kan være kreft samtidig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du testet deg ennå? Jeg har lurt mye på det samme. Fikk IKM for to uker siden, tok test sist torsdag, men var negativ. Ikke testet siden. Har vært mye plaget av stikninger i siden, småkvalm og uggen. Jeg har aldri følt meg slik. Jeg har spurt om det samme her inne, og har fått svar fra jenter som har fått "mensen" men vært gravide likevel. Også kan det ta lang tid (opptil 14 dager) før testen slår ut.. Lykke til!

Skrevet

Sorry, mente ikke IKM, men mensen. Jeg fikk MENSEN for to uker siden..

Skrevet

Søsteren min hadde mensen de tre første mnd. av sitt svangerskap. I tillegg hadde hun få symptomer, så hun visste ikke at hun var gravid fr et stykke ut i 2. trimester.

Det meste er mulig, virker det som! Jeg håper du blir gravid snart,- om du ikke er det allerede!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...