Gå til innhold

Noen som hadde mensen men likevel var gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en missed abortsen, og måtte ta utskrapning. Fikk beskjed om at det kunne ta 4-6 uker før mensen kom igjen. Vi har jo hatt ubeskytta sex fram til jeg fikk mensen etter 5 uker. i ca 3 uker har jeg vært kvalm slik jeg var i starten av første savngeskap( som gikk bra heldigvis!). Jeg har hatt full "styrke" på mensen som kom.

Noen som har vært gravid selv om de fikk mensen, eller vet om noen? Synes jeg ar hørt om dette, men blir litt usikker. hypokonder som jeg er blitt begynner jeg å bli redd at det kan være kreft samtidig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heihei!!

hadde mensen under "hele" første svangerskapet jeg, og andre svangerskap fikk jeg mensen som vanlig den første mnd jeg var gravid..:-)

Skrevet

En nabo fikk barn når hun var 16 år uten å vite at hun var gravid. Mulig det var en god del fortrenging inni bildet, men hun hadde iallefall normal mensen hele svangerskapet.

Lykke til! Dette går bra :)

Men det er jo bare å ta kontakt med en lege, så slipper du å bekymre deg.

Skrevet

Jeg hadde mye kraftigere menstruasjon enn vanlig den måneden jeg ble gravid med minsta. Fikk bare småblødninger måneden etter, tok da en test som ble positiv. UL viste at jeg var 10 uker på vei, gitt, så spira hadde klamret seg godt fast gjennom "mensen". Vidunderet er nå 6 mnd gammel. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...