mathilde Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Kjære DIB'ere.... Noen gode råd til å få hvordan jeg kan rense/ vaske vår nye sofa som nettopp har blitt utsatt for 3-åringens omgangssyke ;( ? Den er i etslags grovt stoff, så dette blir ikke enkelt...
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Aner dessverre ikke hva som kan hjelpe, kanskje tepperensemaskin?? Vil bare ønske dere lykke til, og selv er jeg sjeleglad for skinnsofaen min i tilfelle slikt skjer (forhåpentligvis aldri, er jo lov å håpe).
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 kan leie rensemaskin hos noen interiørbutikker (les fargehandel), men grønnsåpe kan være verdt et forsøk, det er naturlig stoff.
miapia Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Desverre så har jeg ingen råd, men jeg bruker svære "tisselaken" i sofaen når gullungen har spysyke. Det har spart meg for mye skuring :-)
MikroMidas Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Kan den vaskes på 30 eller 40 grader (avtagbart trekk?). I så fall ville jeg gjort det, tørket det og så levert det til rens etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå