Gå til innhold

Dere som venter nr 4 (eller mer)....

Anbefalte innlegg

Skrevet

... og er i jobb, syntes dere det er/var "skummelt" å fortelle det på jobb? har så lyst på en lite en til, men gruer meg på en måte til å offentliggjøre det hvis det skulle bli aktuelt. Hva med dere? (Hvis det er noen her med forholdsvismange barn da.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter nr 4, men har fått bare positive tilbakemeldinger. Det var ikke skummelt, men jeg var spent. Dette er en attpåklatt da - og en stor overraskelse for alle utenom oss selv

Skrevet

Hei. jeg venter nr. 4.

Fått noen reaksjoner om at jeg trenger ikke befolke verden alene, og om jeg sparer til en sportsgren.

På jobben tok de det veldig greit. Klart det blir mye støy med vikar, men føler ikke at jeg har fått noen negativ reaksjon.

Har du ønske om fler, så kjør på. Det er jo en privat sak hvor mange barn man vil ha.

I Norge er tydligvis 3 greit, men alt over skaper stor oppstandelse.

Skrevet

venter nr 5.. og det bare ett år etter nr 4. Var ikke noe problem å fortelle på jobb. De gratulerte og syntes det var gøy. Bare å begynne å prøve:) Lykke til

Skrevet

Heisann!'

Jeg venter nr 4, ikke planlagt... men men...

Har ikke fortalt de på jobben enda, men tror dem vet det ettersom

denne øya er liten og her kjenner alle hverandre :)

Jenta mi har sagt det på skolen, så da er ryktet spredd seg allerede...

hehe....

Skrevet

Høres jo ikke så skummelt ut da... Tror vi må ta en avgjørelse på dette snart, tenker fram og tilbake hele tida... Er veldig enig med deg over her som skrev at tre er greit, men at nr fire skaper litt mer oppstandelse blant folk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...