Mmmmmmamman Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Har ikke turt å lage liste ennå, men frykter det blir mange.. Da vi talte opp hvor mange vi fikk gaver fra ved fødselen ble det 58 takkekort.. Helt sykt hvor mange som plutselig tar kontakt og sender gave fordi man har blitt mamma. Men, hyggelig og da:)
mayaya Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2007 Hehe.. Det er sant.. måtte kjøpe tskkekort i 3 runder etter mini kom, vi..
Mmmmmmamman Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Ja huff.. Kom 3 etternølere som ennå ikke har fått kort... Men, når de kommer 5mnd etter fødsel, kan man da egentlig regne med kort? Hva syns du? (Trenger unnskyldning for å droppe dem..
mayaya Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2007 Min tante kom på besøk leeeenge etter, og da takket vi for den gaven sammens med dåpsgaven. Eller hadde jeg nok sendt alikevel :-p Sorry, ikkeno hjelp herfra :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå