Gå til innhold

Dere som sender ut 60 julekort...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke turt å lage liste ennå, men frykter det blir mange..

Da vi talte opp hvor mange vi fikk gaver fra ved fødselen ble det 58 takkekort..

 

Helt sykt hvor mange som plutselig tar kontakt og sender gave fordi man har blitt mamma. Men, hyggelig og da:)

Skrevet

Hehe.. Det er sant.. måtte kjøpe tskkekort i 3 runder etter mini kom, vi..

Skrevet

Ja huff.. Kom 3 etternølere som ennå ikke har fått kort...

 

Men, når de kommer 5mnd etter fødsel, kan man da egentlig regne med kort? Hva syns du? (Trenger unnskyldning for å droppe dem..:)

Skrevet

Min tante kom på besøk leeeenge etter, og da takket vi for den gaven sammens med dåpsgaven. Eller hadde jeg nok sendt alikevel :-p

 

Sorry, ikkeno hjelp herfra :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...