2prinsesserogbim Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 noen som har noen gode linker eller råd til hva man kan finne på med et berg i hagen... vi har et lite berg og har sååååååååå lyst å finne på noe stilig, men er helt blank.. har ikke noe fantasi... setter pris på om noen kan komme med gode ideer... på forhånd takk for hjelpa...
line_n & sara Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 kommer litt ann på hvordan det lille berget ditt er, men det kan jo være mulig å mure noen bed/"kasser" i enten bare sement, eller med stein, og da kan du plante ganske mye rart av både blomster og småbusker oppi berget ditt! så finnes det sikkert mye inspirasjon på plantasjen/oasen og slike butikker! og spør fagfolk, de har nok noen råd til deg!
Kvitrebekk Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Som sagt kommer det nok mye an på hvordan berget ditt er. Men hadde nok plantet blomster/stauder og busker. Finnes mange måter å "ramme" inn bed på. Krukke med lite tre er også ganske fint. Liker du vann eller dekorasjoner er jo det også mulig. Er selv ikke veldig fan av disse skulpturene og slikt.
2prinsesserogbim Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2007 det er veldig kvast og grovt.. det er ikke så alverdens stort.... det er en haug og så deler det seg ut på to sider... mellom der har vi lyst å lage en dam og så på en måte foss ned i dammen.... jeg liker veldig godt desse skulpturene/figurene så det blir det nok litt av... vi har ikke så stor hage og jeg har ikke så grønne fingrer, men har lyst å prøve meg, liker når en hage ser fin ut.. vi fikk huset 1 juli i år så jeg har siden da sittet å fundert på hva jeg skal finne på... liker det litt stiligt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå