☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Har tenkt på dette med spøkelser en stund.. Men finnes de? Litt teit å lure på, er vel de som har opplevd noe spøkelses aktig som tror kanskje? Hmm
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 jeg tror det finnes mere mellom himmel og jord enn vi vet om.. har selv opplevd situasjoner som gjør at jeg stiller meg åpen for gjenferd, spøkelser eller hva det nå er folk vil kalle det:)
vero:o) Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 ja noe er det..ikke akuratt "spøkelser "da,men ånder osv...... må da tro det er noe mere vi ikke ser
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2007 Grunnen til at jeg lurer er at sambo og eg har kjøpt et gammelt hus, og jeg håper ikke at den gamle skomakeren som bodde der før har tenkt å bo der ennå... Hehe, men har ikke merket noe der da, men der jeg bodde før skjedde det mye rart.. Så det finnes noe vi ikke har kontroll over hvertfall :/
LandsyLovepump Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 sitter dere å ser ghost whisperer eller? ) hehe...
loppelaura Skrevet 24. oktober 2007 #7 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg er ikke religiøs,men har sett en engel en gang for vel 9 år siden ,han forhindret meg i en bilulykke. Var nok ikke min tur den gang..... Det var en "vanlig" mann ca 30-32 år, brun skinn jakke, mørk blondt hår og han satt plutselig i bilen min å sa at jeg måtte stanse. Jeg visste straks at det var en engel,han forsvant like fort som han kom, Han var rolig, jeg og :-)
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. oktober 2007 Merkelige saker det der
mamma til 2 små:=) Skrevet 24. oktober 2007 #10 Skrevet 24. oktober 2007 ja har både sett og hørt flere ganger:=)
EnLitenPrins Skrevet 24. oktober 2007 #11 Skrevet 24. oktober 2007 Shiiit...Skreiv mye jeg Men greide og slette alt i det jeg skulle legge det ut :/ Men iallefall,har opplevd mye...
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #12 Skrevet 24. oktober 2007 Å ja.. eg tru dar e mye mer enn me ane.... elske Åndenes Makt +++
rampejenta - ny spire Skrevet 24. oktober 2007 #13 Skrevet 24. oktober 2007 ja tror og har opplevd spøkelser eller ånder som jeg kaller det..
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 24. oktober 2007 #14 Skrevet 24. oktober 2007 Farmor fortalt meg alltid mange historier om hva hun har opplevd i forbindelse med "spøkelser". Alt hun har sett og hørt selv. Det er ikke småtteri. Hun fortalte om plutselige kuldeblaff, skygger i trappen osv. Hun fortalte at man må være sterk nok hvis man skal kunne se det. At det ikke er alle "forunt" som kan oppleve det om dere skjønner hva jeg mener. Jeg mener også jeg har sett et gjenferd en gang. Det var morfaren min. Jeg freaka helt ut! Nekta og gå inn i huset etter det. Har ikke vært der siden heller. Jeg er glad jeg ikke er sterk nok, jeg kan klare meg uten. Men jeg er alltid redd for at jeg skal oppleve det igjen.
kokosyklus Skrevet 24. oktober 2007 #15 Skrevet 24. oktober 2007 Loppelura; herlighet for en historie. Jeg fikk gåsehud! Så spennende:) Har vi alle en engel da kansje?
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #16 Skrevet 24. oktober 2007 Ja jeg tror på alt slik, men jeg er så redd for alt, så jeg er ikke mottakelig for å oppleve noe - eller se de "in real life"...
babygullz <3 vilde Skrevet 24. oktober 2007 #17 Skrevet 24. oktober 2007 ja, sånne i hvite laken som flyr over marka? uuuuu. Ja de har jeg sett!! Hehe.. Har opplevd mye mellom himmel og jord, blandt annet i feriehuset til mormor..der bruker jeg å sove på divanen i stuen, og flere ganger har jeg kjent kalde, kraftige gufs som har strøket over ansiktet mitt..som en fra en hånd. En av gangene hørte jeg en vak stemme som sa; jeg skal passe på deg jeg...Følte meg ikke særlig passa på da... En av gangene jeg lå der, hørte jeg "subbing" og skraping på gulvteppet( er vegg til vegg-teppe der), som om noen slepte beina sine etter seg, da tok jeg bikkja( som da var valp og lå på brystet mitt) og hyyylte meg innover til soverommet der mormor lå å snorket...
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 24. oktober 2007 #18 Skrevet 24. oktober 2007 Ja, jeg har opplevd mange ting som gjør at jeg vet at det finnes mer mellom himmel og jord enn bare det vi ser til vanlig! Ikke akkurat spøkelser, men ånder, hjelpere ol. er jeg helt sikker på at det finnes! :-)
EnLitenPrins Skrevet 24. oktober 2007 #19 Skrevet 24. oktober 2007 Jupp,jeg har.. Både sett og hørt Kan fortelle litt... Første gangen var jeg 16 år,var på besøk med kjæresten min Plutseli fikk vi telefon ifra mamma'en til kjæresten min att vi måtte komme ned til stabburet,for nå var "mannen" der Vi gikk ned og der så vi en svart skikkelse med hvitt ansikt oppe i vinduet,det var mitt første møte med ett gjenferd Kan også si,nyttårsaften i 04 forsvant gjenferdet,og da var det vist 100 år siden han hengte seg der *skummelt* Andre gangen var jeg på fest med noen veninder i ett gammelt hus i ei bygd ifra der jeg bor,på festen fikk vi fortalt att det spøkte i huset,og att vi ikke måtte bli overasket vist strømmen gjikk og når det kom på igjen var lampen flytta,strømmen gjikk den..Men når den kom på igjen såg vi ei jente som sto midt på gulvet..ei jente på ca 10-11 år..Var kun jeg og en annen jente på festen som så henne. Tredje gangen var når jeg og en veninde flyttet i leilighet sammen i ett gammelt hus,det vi opplevde der..er det sykeste jeg har opplevd..Har aldri vært så redd som jeg var i den lille perioden jeg bodde der,vi viste atte det spøkte der..Men han vi leigde med sa atte han hadde kun opplevd dette på soverommet,så vi sov på stua Det første jeg merket var etter 1 uke ca,veninda mi lå og såv,jeg kjeda meg og sto å stirra bort på døra,plutseli kom der en skikkelse ut av døra og forsvann like fort igjen..Etter det merka vi ting oftere og oftere..svarte skygger som forsvant opp i takviften,følte att noen sto å såg på oss når vi laga mat på kjøkkenet,når vi var på bade kunne vi se skygger som for forbi speilet,vi hørte folk gå oppe i 4 etasje,der bodde det ikke folk en gang... veninda mi hadde også hørt noen som prata gebrokken norsk,det har ikke jeg hørt..Men det sykeste var en natt da vi skulle "utfordre" oss selv.. Vi bestemte odd for og sove på soverommet..Det er det verste jeg har gjort!! Vi lå der og prata med lyset av,plutsli kjente jeg noen som tok meg på ryggen..Vi sprang ut på stua og roa oss ned,men tenkte att det bare var innbilling..Så vi gjikk ut igjen..Holdt på og sovne og da merka veninda mi att noen tok henne i handa,da var det ei lita barnehand som holdt handa hennes..Etter den natta var vi aldri inn på soverommet igjen! Denne historien blir jeg og veninda mi nesten flau over og fortelle..for det er nesten ingen som tror på oss,for vi opplevde utrolig mye på den lille tida vi bodde der! Fjerde gangen var i huse til besteveninda mi,der spøker det..der kan vi høre folk som går i trappa,på kjøkkenet,kan plutselig bli kalt i rommet og vist vi har på stearinlys kan plusli lysa bli blåst ut. Men det som er sykest i det huset er når storesøstra til besteveninda mi holdt på med spiritisme for noen år tilbake..Husker ikke hele historien,men der ringte på ei dame og spurte etter bøtter med blod i garasjen,og sa til søstra til besteveninda mi att hun kom til og dø kl.12! Hun dødde heldigvis ikke..Men under den kvelden skjedde det mye sykt,men jeg kna ikke si så mye for jeg husker ikke alt..Men kan si atte hun dama som kom og ringte på og spurte etter bøtter med blod er dama som går igjen der,det som er skummelt er att hun er skremmendes lik besteveninda mi.. Femte gangen såg jeg bestefaren til en annen besteveninde av meg,er faktisk kun jeg og mamma'en til besteveninden min som har sett han Har sikkert opplevd mer som jeg ikke kommer på nå,men skal iallefall skrive det ned Kansje litt skrivefeil her og der
Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #20 Skrevet 27. oktober 2007 jeg har jo medfødte evner som de fleste her veit hva forbinder dere med ordet spøkelse? det er ikke noe skummelt med noen som går igjenn..det er jo bare sjela til noen. din kropp er ikke deg...sjela de er deg...for at noen skal se deg så må du ha sjela de i en kropp...når kroppen dør så er det sjela som går ut av den...du kan se deg selv eller kroppen din da...kroppen din har gjort avtrykk i sjela de så jeg som er klarsynt kan se hvordan du så ut da du levde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå