Stratos med 3 barn Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Vet det gikk bra, eller antar det for det er fullt liv, ingen blod etc, men det uroer meg litt forde..... Syns jeg er så klønete under denne graviditeten!
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Huff, så skummelt! Jeg ville dratt inn for skjekk. Ikke for å skremme, men morkaka kan løsne.... Man vet aldri... Hvordan gikk det med deg da? Blå og gul?
Stratos med 3 barn Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2007 Hmmm, kanskje jeg bør gjøre det. Har vært så mye "rart" i dette svangerskapet at jeg føler meg som den sytekjerringa.... Det som er irriterende var at jeg fikk så vondt i det ene kneet, men det er ikke tegn til hverken skrubbsår eller blåmerker.... Snålt!
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg ville hvertfall ringt føden og snakket med de. De vil sikkert ha deg inn på en skjekk. Jeg datt ute på isen når jeg gikk gravid, og da ville de ha meg inn.. Bedre å være på den sikre siden! Å da slipper du å gå å lure. Kan være du har forstrekkt noe. Fort gjort å gjøre det når man tryner..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå