dritgrei hei hei! Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg ble så redd for at den ikke vcar der mer, så da ringte jeg til en privatklinikk, og vips så fikk jeg komme inn på flekken! Det var helt fantastisk. Jeg trodde jeg skulle få høre lyden tsjoo tsjoo tsjoo, men hun sa ; ne he hei... når du er så langt på vei så ser vi jo masse :-)) Så da tok hun ul, og der var babyen vår.... bitte bitte liten og helt ferdig- det er det sprøeste jeg har sett :-) hjertet dunnket og babyen hoppet som en liten hoppe frosk - boink boink boink - rart at man ikke merker det når den var så vill... Men nå er jeg ikke redd mer, også er jeg jo mye gladere, for det var jo en helt ekte ting inni der... det har retto og slett vært helt tydelig for meg fire ganger i dag. I dag har jeg rett og slett skjønt det fire ganger - det er ikke værst :-))) Akkurat nå, når jeg forteller det så føler jeg at jeg kommer med faktaopplysninger igjen, men det gjør ikke noe for jeg vet jo at jeg så den, og jeg vet at jeg kjente inni meg at jeg ble glad for den lille reketingen. nå mangler jeg bare ribbe og en psykolog, så blir alt bra ;-))
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Så kjekt at du fikk se den lille og at alt stod bare bra til. Godt å få sjekke ting når en begynner å bli engstelig. Hvor langt er du på vei da? Håper at jeg snart kan skrive at jeg også er graivd*drømme,drømme,drømme*
phantomet Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg er så glad for den lille Reka di jeg... Og for deg som er modig nok til å møte frykten ved å faktisk kontakte noen som bekrefte/avkrefte Rekas eksistens. Det viktige er jo at du føler deg tryggere, ikke at andre "vet" at det går bra.... Jeg heier på deg min venn, men det vet du jo...*ler* Du och jag Anton.... Klem klem
dritgrei hei hei! Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2007 hun fant ut at jeg er 11+2 altså i min tolvte uke.... :-) da har vi visst det i 8 uker :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 Så deilig for deg at du har fått "hilse" på lille sprett idag!!! Og deilig å se at alt er bra og deilig å kjenne seg litt glad igjen:-)) Da må du vel bare rett og slett feire til helgen med litt ribbe:-) Namnam......smaker aldeles nydelig selv om det ikke er julaften:-)
Maud Skrevet 25. oktober 2007 #7 Skrevet 25. oktober 2007 Nå ble jeg også glad! Det er klart det er enklere og mer virkelig å forholde seg til når man ser den lille tingen sprelle der inne. Rart at de er ferdige bittesmå mennesker så tidlig og så kjenner vi dem ikke i det hele tatt. Bortsett fra litt kvalme og trøtthet... Ribbe får du i butikken. Det finnes mange gode psykologer i byen din, det er jeg sikker på. Jeg jobbet der en gang i forrige århundre og da hadde jeg i hvert fall mange flinke kollegaer :-) Jeg er også glad for den lille reketingen og for at du ble glad da du så den :-D
Karomamma Skrevet 25. oktober 2007 #8 Skrevet 25. oktober 2007 Å så bra!!! Herlig å se reka, tenk at h*n kommer ut om noen måneder! Jeg gikk også på privat UL for å se om det var noen i hybelen. Bare så du veit det altså
Reveenka Skrevet 25. oktober 2007 #9 Skrevet 25. oktober 2007 Det er så flott å se det lille underet som ligger der inne; det blir på en måte så mye mer virkelig etter å ha vært på UL! Jeg hadde faktisk UL hver gang jeg var på kontroll jeg - gikk til obstetriker istedetfor jordmor, og han tok UL som rutine hver gang.
dritgrei hei hei! Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 26. oktober 2007 takk for at dere heier på lillereka, det er fint å vite! dere sier fine ting til meg - det er deilig! tusen takk skal dere ha!!! god å se at det ikke bare er meg som syns det kan være godt å få bekreftelser en gang i blandt. :-)
Travelmor Skrevet 26. oktober 2007 #11 Skrevet 26. oktober 2007 Så fantastisk flott å få sett den lille! Det skjer helt klart noe når vi får bekrefta at det faktisk er et lite menneske inni der. Husker jeg var helt i ekstase etter ul med det siste travelbarnet. Håper du får tak på alt du trenger, så alt blir bra!
Gummelillan Skrevet 26. oktober 2007 #12 Skrevet 26. oktober 2007 Tenker det var nydeligste lille hoppefrosk reka ever!!!!!! Magisk følelse å se tidlig UL og plutselig skjønne at det er en baby der inne, bare i mikrostørrelse. Da jeg var gravid med lille Leo ble jeg plutselig engstelig for at jeg begynte å trekke på åra og bestlite tidlig UL for å sjekke nakkefold. Gummismannen foreslo at han kunne være med, men det avfeide jeg da. Det var da ingenting vi vanlige mennesker kunne ha noe glede av. Tror jeg så for meg at det bare var en liten geleklump med et hjerte der... Overraskelsen var dermed stor da jeg kom dit og fikk den nydelige lille saken som hoppet rundt! Gummismannen brukte mange uker på å mobbe min manglende innsikt i utviklingen... Nyt følelsen og ribba!!!!!
Natteravnen* Skrevet 26. oktober 2007 #13 Skrevet 26. oktober 2007 -kjempekoseli å lese at du ser slik på det no altså! Heldi er du! og jammen trur eg at du er blitt gla igjen også! he-he-he c",)
♥Snulder Skrevet 27. oktober 2007 #14 Skrevet 27. oktober 2007 Så flott lille venn!!! Det er en slik merkelig følelsen når man får se at det er noe der!!! Dette blir bra altså!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå