Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Å gå hele sin oppvekst uten å bli bilsyk en eneste gang, eller å bli 40 år uten å ha hatt et eneste hull i en tann??
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Å bli 40 år uten å få hull i tennene... Jeg er 32 og har ingen hull i tennene, broren min er 36 og har heller ingen hull -men vi har begge vært mye bilsyke som små!
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Hi, hi, litt rart å lure på men gøy :-) Jeg tror ikke jeg er riktig person til å gjette men jeg ble bilsyk første gang i vår, i en alder av 31.....Aldri vær bilsyk i min oppvekst! Er nå 32 og uten hull i tennene, og håper jeg klarer meg uten noen år til. Har imidlertid hatt et hull i en melketann når jeg var liten, men det hullet har jeg ikke lenger ;-) Så til gjettingen på ditt spørsmål - jeg tror det er mest sjelden å ikke ha vært bilsyk og minst sansynlig å ikke ha hull i tennen når man er 40!
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Dersom man klarer å gå igjennom barndommen og ungdomstiden uten å få noen hull i tennene er det sjeldent man får det etter at man har blitt voksen. Det har ihvertfall tannlegen min sagt til meg;o) Jeg er selv i midten av 20-årene og vet om mange flere som enda ikke har hatt hull i tennene. Tror sannsynligheten for at vi kommer til å få hull i tiden fremover er svært liten. Når det gjelder bilsyke så mener jeg det er en definisjonssak. Som en av de som er og har vært sterkt plaget av bilsyke synes jeg nesten ikke at man kan kalle det bilsyke dersom man tilfeldigvis kaster opp på biltur én gang;o) hehehe... Det er sannsynligvis flere faktorer enn selve bilkjøringen som spiller inn og gjør at man kaster opp. Men, dersom du mener at å kaste opp på biltur én gang regnes som bilsyke mener jeg at det absolutt er større sannsynlighet for at man greier å bli 40 uten å noen gang hatt hull i tennene enn at man blir 40 uten åha kastet opp på biltur:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå