*betty*spaghetti* Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2007 Uff jeg vil ikke lukte på den! æsj tror jeg kaster den!
mayaya Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Nå ler jeg skikkelig her altså... thihi.. du ville ikke lukte på den, men vurderte å SPISE den? Hhehehehehehe *fnis*
*betty*spaghetti* Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2007 Hehehe jeg klarer ikke bedømme slike ting! Har kjempe lyst på pizzA:)
mayaya Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 hihihihi ser den ok ut da? ingen grønne eller hvite flekker? har den stått kaldt? prøv da vel, du kjenner det på smaken og :-p
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #7 Skrevet 24. oktober 2007 Min samboer er kokk og han sier lukter det bra og ser bra ut,så er det spisbart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå