Gå til innhold

mayaya =o) Snille deg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gubben er på vei sammen med svigerfar for å få behandling på akutten. Så ringte han men fra mobilen og sa at skyene er skikkelig mørke og skumle i den retningen,og at hvis jeg hører en lyd som høres ut som et tog, da må jeg skynde meg og legge med i badekaret sammen med minsten (bare oss to hjemme).

Så begynte jeg å tenke på postkassa!

Ikke skal noen tornado få postkassen min før jeg har fått sjekket om det er noe "spesielt" inni der!

Så jeg løp med småen på armen, i styrtregnet, og joooooda, pakke!!

Tusen hjertelig takk!!! =o))

Nå skjønner jeg hvor mye abstinens jeg egentlig har uten saltlakris.

;o)

Men det styrter ned nå,og det er skikkelig svart på himmelen,så jeg er nødt til å logge av. Hatt masse torden og lyn tidligere i dag, men det er veldig truende oppi lufta,så jeg får høre etter gubben.

Ville bare si tusen takk til deg først =o)

Kjempesnilt av deg!

STOR klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå... Så ekkelt.. Jeg har opplevd tornado på nært hold før, det er skummelt. Håper det farer fort forbi dere! Denne dagen skal da ingen ende ta for deg?

Hvorfpr må de på akutten da?

Jeg tror du trenger en klem til, jeg!

Endelig bra du har lakris og kose deg med OG at du reddet den fra postkassa!

Ser deg vel når været er bra igjen :-)

Skrevet

hehe.. ser for meg deg og småen gjemme dere i badekaret sammen med saltlakrisen NL :-)

Mayaya..

Om det er svigerfaren vet jeg ikke.. men mannen til NL har problemer med nakken, har hatt lenge.

(håper det var ok at jeg sa det NL, siden du ikke var her nå.. vet jo du har sagt det her før også ;-) ... ).

Skrevet

Ja, det vet jeg.. Men akutten liksom :-/ Huff.... Vet jo det har vært noen turer dit og..

Håper bare været flyr raskt forbi... Etter mitt første møte med den slags vær har jeg blitt ei værpyse, rett og slett. Har opplevd flere tornadovarseler i etterkant, og det er nesten så magen vrenger seg... Siste nå etter vi kom over med mini - og da var jeg dårlig i dager etterpå :-s

Enda bra hun har saltlakris!!!!

Skrevet

Han var på vei til Duke, men snudde pga været. Nå står verdens største regnbue på himmelen.

Kjempefint =o)

Skrevet

Herlig - været snur på en femøring vettu :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...