Gå til innhold

Idiotiske mennesker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor i all verden gir alle uttrykk for at det er synd på meg fordi jeg har lagt på meg mye???????

Jeg er så drittlei av at folk ikke tørr å se meg i øya når de møter meg på butikken fordi de ikke skjønner hvordan de skal takle at jeg har blitt feit.

Mamma synes det er skikkelig ille at jeg har lagt på meg så mye og hun synes så fryktelig synd på meg. Det samme gjør søstra mi og besteforeldrene mine. Akkurat som om de syns det er flaut på mine vegne, men jeg har det helt supert jeg. Digger å være feit, og jeg har ingen planer om å gjøre noe med det. Sexlivet har gått til himmels etter at jeg fikk et helt avslappet forhold til kroppen min, og jeg og mannen min koser oss med deilig mat og sex nesten hver kveld. Han har lagt på seg en god del han også, og jeg blir dødskåt av å se han naken. Jeg ser gjerne at han legger på seg enda litt til, så jeg kjører på med feite og gode sauser!

I kveld møtte jeg en gammel skoleveninne som jeg ikke har sett på et par år, og hun sa trøstende noe så tåpelig som at "du har jo nesten ikke forandret deg noe, bla bla".. NEIDA, bare ca 30 kilo! Ha ha ha....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje de tenker på helsa de?

Skrevet

Jeg må innrømme jeg ikke er sikker på om dette er et tulle innlegg.

om det ikke er det, er det jo utrolig sneversynt av meg.

Men da viser det vel bare hvor godt fordommene sitter i mange av oss.

Det er rett og slett uvanlig å høre noen si det du sier, og jeg må jo bare applaudere. Det burde vært flere som deg.

Kjempeflott at du lever slik du vil, og ikke har noe ønske om å bli presset inn i de snevre rammene vi blir presentert for.

Skrevet

Helsa mi er fin! Jeg går turer og svømmer flere ganger i uka, og det er ikke noe galt med den fysiske formen.

Jeg er ikke sykelig overvektig, bare ikke noen sylfide lenger. Jeg har alltid vært veldig tynn og fryktelig opptatt av kropp, så det er kanskje derfor det er et sjokk for enkelte.

Jeg er 179 cm lang og har alltid veid mellom 60 og 65 kilo, men etter tre svangerskap og mye god mat veier jeg nå 93 kilo. Jeg trives med det, og da er det irriterende at andre skal gå rundt og syns at det er så innmari trist....

Skrevet

Sånn er det litt her også. Etter at jeg møtte mannen min har jeg blitt litt rund i kantene, og har fått et avslappet og godt forhold til egen kropp. Har super sex, et supert forhold og sunne interesser. Men vet også å kose meg.

Det værste er at det er utelukkende kvinner som reagerer negativt på de ekstra kiloene. Enkelte menn har til og med kommentert at det klær meg ;-) Og dette er kompiser som har kjent meg i mange år.

Skrevet

Men da er det vel greit :) Kos deg og fortell venner og familie at du trives med den du er nå, så slik vil det forbli og du gidder ikke høre mere om det!

De tror antagelig at du ikke trives....., for det er jo ganske vanlig når man legger på seg :) Heldig du da!

Skrevet

til å være så fornøyd med deg selv, finner jeg det merkverdig at du leter etter kommentarer og blikk for hvordan du ser ut. eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...