Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har opplevd at vekstkurven har flatet ut?

Jenten vår har bare lagt på seg 650 gram på 5 mnd, fra hun var 6-11 mnd.Dersom hun hadde fulgt sin kurve skulle hun ha lagt på seg 2 kg. Hun har hoppet fra ett hakk over gjennomsnittet til ett hakk under gjennomsnittet.

 

Hun spiser bra - det er hs enig i. Har også sammenlignet med andre barn (som faktisk er noen mnd eldre), hun spiser like mye som de.

 

Allmenntilstanden er bra, men jeg tror det må være noe galt.

Er det noen som har opplevd lignende? At de har hoppet ned fra kurven sin?

Jeg mistenker Cøliaki - selv om hun ikke har hatt magevondt eller diare (har sett at det er fullt mulig)

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...