Ouagadougou Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Er det noen av dere som har opplevd at vekstkurven har flatet ut? Jenten vår har bare lagt på seg 650 gram på 5 mnd, fra hun var 6-11 mnd.Dersom hun hadde fulgt sin kurve skulle hun ha lagt på seg 2 kg. Hun har hoppet fra ett hakk over gjennomsnittet til ett hakk under gjennomsnittet. Hun spiser bra - det er hs enig i. Har også sammenlignet med andre barn (som faktisk er noen mnd eldre), hun spiser like mye som de. Allmenntilstanden er bra, men jeg tror det må være noe galt. Er det noen som har opplevd lignende? At de har hoppet ned fra kurven sin? Jeg mistenker Cøliaki - selv om hun ikke har hatt magevondt eller diare (har sett at det er fullt mulig)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå