Gå til innhold

Er du en Buzzer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller det heter vel buzzador?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, fikk masse extra drops i posten i dag =)

Skrevet

Jepp.

Igang med å Buzze???

Fikk 15 pk. extra igår

Skrevet

jepp, fikk en drøss pastiller i går. nam-nam

Skrevet

Jeg er også det. Men jeg har jo ikke fått mulighet til og være med på noen kampanje. =( Hvorfor ikke det?

Skrevet

Buzzador er Nordens første og eneste munn-til-munn-markedsføringsportal. I takt med at tradisjonell reklame mister effekt, og konsumenten deles mellom fler og fler smale mediekanaler, behøver konsumentvareprodusentene nye og mer effektive markedsføringsmetoder.

Munn-til-munn-markedsføringens styrke er at den er overlegen når det handler om å få konsumenten til å virkelig kjøpe produktet.

Hvem kan benytte Buzzador?

I prinsipp all firmaer som selger konsumentprodukter. I startfasen har vi arbeidet mest med såkalte fast moving consumer goods, for eksempel snacks og skjønnhetsprodukter.

I USA der metoden har eksistert lenge, har man markedsført alt fra sjokolade til klær, biler, utdanning og innredning. Produsenter har også begynt bruke kanalen som hovedmedium ved produktlanseringer.

Dette er det som står på siden dems.

Kan registere seg på denne linken

http://www.buzzador.com/index.php?lang=no&refstr=linys

Skrevet

Fikk oxo masse drops i går:) Men... hva skal man egentlig skrive i de rapportene? Og lyn rapportene?????

Skrevet

Ja det er jeg.

Og siden du er inne på det så har jeg jo nå masse godis på kjøkkenet

*løpe og hente litt* :o)

Skrevet

Men jeg lurer på noe. Det står jo at man skal få mail om aktuelle kampanjer. Får man ikke det allikevel?

Skrevet

prøver igjen :-)

Har dere vært med på flere undersøkelser??

Skrevet

Ikke fått mail jeg heller. Måtte inn på klikke på påmelding før det skjedde noe.. Jaja..

Skrevet

Du får vist mail fra og med kampanje nr.2

Skrevet

Dette er min første ja. Fikk ikke mail, måtte inn på siden min å trykke påmelding

Skrevet

Bare for å passe på at man ikke kommer i gang med andre ord, he he:)

Skrevet

Det har vel ikke vært så lenge i Norge, så de dropsene er vel første "undersøkelse"

Skrevet

Ja, men jeg har ennå ikke fått Extra dropsene, og jeg registrerte at jeg ville være med på kampanjen samme dag som Malin&Didrik og resten av gjengen :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...