EnUndreneMor Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 har sett det har vært fer tråder her om det jeg reiser bort i jula tar med meg jenta vår og blir borte i 17dager. hun er da litt over 6mnd.. men..
EnUndreneMor Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 24. oktober 2007 fader kom borti knappen før jeg var ferdig, det jeg skulle skrive hvor lenge kan man være fra barna sine uten at di glemmer foreldrenen sine?
winneboo Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 lengste jeg har vært borte fra vesla var 9 dager(mot min egen vilje ) hun er 2 år å hun hadde ikke glemt meg. Hun så ikke mine foreldre på 2 mnd i høst å hun hadde heller ikke glemt de når hun traff de igjen.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Broren min døde da datteren hans var 4,5 år. Det er nå 7 år siden og hun husker fortsatt ting hun gjorde med pappaen sin og sier fortsatt at hun er pappajente og at hun savner han masse hver eneste dag. Men du tenkte kanskje på litt mindre barn?
It's all about me Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Her var mannan borte fra lillegutt i 6 uker da han var 6 mnd. Var tydelig ikke glemt da han kom hjem han. Sjokkert men tydelig glad ved første møte igjen. Bilder som er tatt like etterpå viser at båndene er like sterke som før, hvis ikke sterkere. Man skal ikke undervurdere telefonen. Selv små barn liker å "prate" med foreldrene gjennom dem og synes det er gøy å høre stemmen. Dette er supert dager hvor de ikke kan sees.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå