Gå til innhold

Permisjon fra i morgen av!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen er siste arbeidsdag og må si jeg gleder meg til å sove lenge om morgenen i (forhåpentligvis) et par uker. Har mye som skal ordnes før fødsel og trenger all den tid jeg kan få. Er det andre som har det likedan? Jeg synes jeg ser mest av de innleggene der folk er lei av å vente. Er vel meg om 3 uker det..... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sier meg enig med deg :)

Gleder meg masse til permisjonen, som begynner neste fredag. Har også endel småting som skal fikses, men det er bare koselig. Og jeg nyter svangerskapet enn så lenge. Synes ikke det er så tungt og er ikke utålmodig (enda...)

Det eneste jeg virkelig venter på er at babyen skal snu seg fra seteleie...men det ordner seg nok det og :)

Kos deg siste dag på jobben din og ikke minst i permisjonen :D

Skrevet

Hei,

Jeg har også siste arbeidsdag i morgen. Da har vi vel termin samme dag, 16.11?

Har også en del planer framover. Er ikke verdens beste til å slappe av, men bør nok også bruke tiden til å lade batteriene til både fødsel og barseltid.

Drømmen er fødsel rundt termindato, men det har jeg jo ingen kontroll på!

Skrevet

Jeg begynte på mandag som var, og det er SÅ utrolig deili!! ikke at jeg sover så godt om natten da men, står opp og diller litt i huset, går litt på cafe og shopper baby stæsj,så er det hjem å slumre litt på sofaen og bare koooser meg;)

Gled dere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...