Newton & Prinsessen på erten Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Var uoppmerksom et lite øyeblikk og noen ga gutten min på snart 3 en tyggegummi som han så svelget.. (Han er ikke akkurat vant med å få tyggegummi). Kommer den hel ut igjen, eller brytes den ned eller hva skjer? Han har nok magetrøbbel med det han har, og jeg vet ikke om seige tyggegummier gjør det noe bedre.. :-/
Tommage♀♂ Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Det går nok helt fint=) Den kommer nok ut igjen like hel som den gikk inn!
Nit@™ Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Den kommer nok ut igjen den ser du, om det ikke er noe med magen hans som tilsier noe annet? Mellomsten her er lynkjapp til å svelge de.. Enda han vet de skal i søppla, så nå får han ikke tyggis lenger. Han hadde en hel pakke som han hadde fått.. Plutselig var alle borte. Alle havnet i magen, og kom ut igjen uten problem. Da var han 4-5 år.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2007 Takk :-) Ble litt bekymret her.. Har IKKE tid til magetrøbbel nå, hehe.. Fult program imorgen hit og dit og fysio og helsesøster osv og vi er på "ferie" hos bestemoren fordi badet hjemme er under oppussing :-/ (Hun bor laaangt utpå landet, og jeg har ikke bil for den har mannen stukket av med på jobb).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå