Helnøtt med spire:) Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Altså, hva koster en kjole til f.eks 12.99? Hvordan er klærne? er det trygt? Hilsen fra ei som er velidg skeptisk til handel over nettet hehe.. Svarer det seg å handle der?
Gjest ->>- Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg skjønner ikke helt hva du mener. En kjole til 12.99 koster vel 12.99? Om du mener omregning fra dollar til kroner kan du skrive 12 USD to NOK i google. Frakt kommer i tillegg. Hvorvidt det lønner seg varierer - særlig med vekten på varen. Prisene er stort sett alltid lavere enn i Norge, skulle jo bare mangle, men frakten kan trekke den opp. Du må regne med moms og eventuell toll og slikt om du handler for over 200 norske kroner i en forsendelse.
Helnøtt med spire:) Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2007 Oki, glemte å skrive dollar. Ja, urh..er skeptisk jeg hehe,...
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 12.99 som i dollar? Det er 70,46 kr. Hvordan klærne er der varierer, noe er nytt, noe er brukt, noe burde vært kastet. Inne på ebay er det både butikker som selger og privatpersoner. Du ser på feedbacken deres om det lønner seg å handle fra noen, helst 100% positiv. Og du betaler med paypal, det er rimelig trygt.
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 Prisene på ebay.COM er i dollar, på .CO.UK er den i poundsterling, på .DE er det i euro og det samme på .NL, .ES osv osvosv... Ebay er et helt greit sted å handle fra, jeg er veldig fornøyd med alle transaksjoner jeg har hatt der inne, og har handlet derfra i flere år nå. Klærne varierer like mye som selgerene, det samme gjør tryggheten egentlig, les alltid feedbacken FØR du handler, eller iallefall se på hvor mange prosent positiv feedback de har:)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 24. oktober 2007 #7 Skrevet 24. oktober 2007 ebay er jo auksjon, så hvordan klærne er vet man jo ikke om man kjøper fra private folk brukt. Om man handler fra en ebay-store så er det som regel helt greie klær og prisen kommer jo ann på hva du vinner auksjonen på... noen auksjoner har en buy now pris, den kan du trykke på og da betaler du en satt pris for varen. jeg har kjøpt mange fine kjoler fra ebay. både noen brukte og fra en e-bay store som selger det merket jeg er ute etter. det finnes også mange fake varer som RR jeans og vesker osv. akkurat som på norske nettsteder som feks finn.
Silker Skrevet 24. oktober 2007 #8 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg er kjempefornøyd med ebay og paypal (betalingssystemet de bruker med bankkort) Har aldri måtte betale toll, de pleier alltid å krysse av forsendelsen som gift eller sette en laver dollarsum utenpå. Og jeg har handlet MANGE ganger... Har vel kanskje hatt flaks men.
Hjertefamilien Skrevet 24. oktober 2007 #9 Skrevet 24. oktober 2007 Har også handlet mye på ebay. Og er alltid fornøyd :-) Som regel har det vært leker, sminke, en brudekjole, en dressjakke sydd i kina, kostyme, klær til barna, smykker ++. Varene holder bra kvalitet, men sjekk alltid feedback. Bør ligge så tett opptil 100% som mulig :-) Dollarkursen er jo så lav nå, så er gunstig å handle!
Turid Laila Skrevet 24. oktober 2007 #10 Skrevet 24. oktober 2007 Må bare si meg enig i de over meg her jeg altså. Funnet masse hockeyeffekter som ikke er å få tak i i Norge, og er hittil bare fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå